FANDOM

To było kiedy zamierzałem kupić nowego kompa. Tamten z jakiegoś niewiadomego powodu zacinał się albo wieszał gdy otwierałem przeglądarkę. Nie, nie korzystałem z Internet Explorer. Miałem zwykłego Firefoxa i zaporę firewall. Gdy go dostałem, wyszukiwarka również się troszeczkę zacinała.

Mój ulubiony sklep elektroniczny znów mnie nie zawiódł! Kupiłem. Windows 7 - ten z moich marzeń! Już nie muszę korzystać z nudnego Windows XP! Komputer był używany, ale co z tego - mam mój prezent, którego nie wiem dlaczego, nie dostałem akurat na Gwiazdkę.

Czas go wypróbować. Wow! Tyle opcji! Zacząłem przeglądać dokumenty - dla jaj - może są tam jakieś pobrane gry, które pojawiały się nie na pulpicie, tylko w "Moje dokumenty". Tak! Chyba tak... jest jeden folder, wydawał się być grą.

Nazwa - Block You. Plik na komputerze zjawił się... Okej, to już mnie wystraszyło... Data zjawienia się pliku to był 0001-01-01! Przecież nawet w roku 1356 n.e. nie było, kuźwa, internetu! Ale stwierdziłem że to jakaś lepsza (albo gorsza) wersja Minecrafta.

Plik exe- W końcu dotarłem do pliku z grą. Nazywał się blockyou.exe. Otworzyłem i powitało mnie okienko z drobniutkim napisem "I will" i ogromnym "BLOCK YOU". Obok napisu był ten obrazek ze zjawą i dziewczynką. Jakimś cudem dziewczynka była szkieletem z drobnymi, ciemno-czerwonymi kawałkami skóry. Tej tekstury nie widziałem w folderze! Po szkielecie łaziły drobne żółte kropeczki. Kiedy kropeczki najechały na kawałek rozłożonej skóry, kwadracik na skórze znikał. Dałem "NEW GAME" jako że to była jedyna opcja. Zacząłem grać. Chodziłem... niestety jako ta zjawa. Dziewczynek na planszy było bardzo dużo. Podszedłem do niej i przez przypadek nacisnąłem spację. Zgadnijcie co zjawa zrobiła - nadziała dziewczynkę na swoje pazury. Pojawiły się znikąd nożyczki. Podskoczyłem.

Gra nagle się skończyła. Nie było żadnej ikonki, ani na pulpicie jak w dokumentach. Nacisnąłem w "Wyszukaj" słowo "block you" itp. Nic nie było. Wpisałem jeszcze "save" na wszelki wypadek. Nie! Dobra, do trzech razy sztuka. Wpisuję "textures"... no i nic! Komputer pusty! Sprzedałem na aukcji internetowej maszynę za 50 złotych. Ale wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Poszedłem do kolegi i spytałem czy mogę skorzystać z kompa. Zgodził się, ale zapytał po co. Nie mówiłem prawdy, powiedziałem że wyszukiwarka mi nie działa. Wpisałem w wyszukiwarce "blockyou" i wyskoczył tylko jeden link z pobraniem gry. Nie klikałem na niego bo przecież zepsułbym jego komputer.

Ale dwie rzeczy mnie zastanawiają...

Co ma, ku*wa, wspólnego tytuł gry z jej wyglądem i teksturami i kto stworzył tak brutalną grę?!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki