FANDOM

Zastanawialiście się, co się mogło stać z malezyjskim samolotem Boeingem 777? Wietnamskie władze podobno odnalazły informacje o tym, co się działo z samolotem podczas lotu oraz ślady ropy na wodach malezyjskich. Jednak tylko informacje o śladach ropy dotarły do publiczności. Informacje o stanie samolotu podczas lotu znaleźli w telefonie żony jednego z amerykańskich pasażerów. Udało się zyskać dostęp do paru z tych SMS'ów. Żona bedzie podpisywana jako K, mąż jako M:

(Wysłane po odlocie).

K: Odlecieliście??

M: Tak, Wszystko jest ok, martwiło mnie tylko, że piloci tak intensywnie sprawdzali silniki i pasażerów

K: Coż, taka ich praca. Widzimy się jutro rano!

-  Wyslane 2 h po odlocie -

M: Mam złe przeczucia, mocny wiatr wieje w przeciwną stronę lotu, trzesie się samolot i piloci wyglądają na zaniepokojonych.

M: Halo?

M: No halo no?!?

K: Nie strasz mnie, spokojnie dolecisz

M: No mam nadzieję.

(Wyslane 3 h po odlocie)

M: To jakiś horror, co się dzieje na pokładzie! Ktoś zaczął niewyobrażalnie głośno wyć z niewiadomych powodów, a następnie jedno z dzieci zaczęły krzyczeć! Jestem przerażony!

K: Może bolą ich uszy? Od ciśnienia tak jest.

M: Wątpię, nienaturalnie długo wyli i krzyczeli...

(Wyslane 7 h po odlocie).

M: Cały poklad oszalał! Wszyscy wyją lub krzyczą. Stewardessy próbowały ich uspokoić, ale nic! Jedna z nich nawet jakby oddała ducha... Koleś obok mnie zaczął coś mamrotać o Bogu, że niby chce przekazac światu, że "Koniec już blisko, to jest tylko ostrzeżenie" Powtarzał to parę razy...

K: Jezus Maryja! Obyś jak najszybciej doleciał!

(Wyslane po 8 h).

M: Nic nie slyszę!! Nie czuję dotyku moich rąk!! Czuję niesamowity smród, jakby zwłok! Szaleniec koło mnie zemdlal albo zmarł... Samolot zaczyna opadać, a jeszcze nie lądujemy!

K: "Dignus dormiant somnum sempiternum, et non custodivit quae et exaudivit Christus ... Hoc est initio finis"

M: Mary? CO TO MA ZNACZYĆ??

K: "Sanctus Ioannes testificatus est de eo "

Prawdopodobnie wtedy żonie (Mary) padła bateria w telefonie.

M: Jezus... Porozmawiamy gdy wrócimy

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

To jest jedyne źrodlo informacji, co sie działo na pokładzie. Ciało Mary znaleziono martwe, ułożone w kształt krzyża z łaciną na ściane. Teksty się zgadzały z tymi w telefonie. Prawdopodobnie zostały napisane jej krwią. Niewiadomo nadal, co sie stało z samolotem, ale te SMS mogą nam dać poszlakę na to, że koniec może być bliższy, niż nam się zdaje...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki