FANDOM

PinballTimeshock

Okładka timeshocka

Miałem osiem lat, gdy pierwszy raz kupiłem CD-Action. Zwabiła mnie oczywiście pełna wersja gry "Timeshock", czyli pinball'a, którym zachwycali się wszyscy moi koledzy wraz ze mną. Włożyłem płytę do napędu i zacząłem grzebać w katalogach .Nigdy nie używałem menu, było wtedy bardzo nieintuicyjne. Kiedy znalazłem właściwy folder, okazało się, że obok instalatora był tam też spakowany plik o nazwie “emit_Shock”. Odpaliłem go i kiedy skończył wypakowywać się do klasycznego C:/Windows/Temp, znalazłem tam projekt okładki kolejnego numeru magazynu. Zdziwiło mnie to, ponieważ wtedy była premiera tego numeru. Pytałem kolegów, którzy też kupili ten numer. Mówili tylko, że nic takiego nie było. No nic, wróciłem do domu...

Kiedy znów odpaliłem komputer, w tamtym folderze były inne pliki! Nazywały się one tak:

  • The Game.exe
  • Project.png
  • Project.rvproj

Trzeci plik mnie zdziwił. "Przecież to rozszerzenie projektów Rpg Makera VX!" pomyślałem. No nic, pozostało mi tylko odpalić te pliki.

Odpaliłem The Game.exe. Była to zwykła gra, podobna do Mario. Grałem dalej, i ją skończyłem. Zakończyła się normalnie, ale jednak, gdy wyłączałem grę, pokazało się logo startowe. Wyglądało one tak, jakby ktoś lub coś na nim zgniło. No nic, nie zdążyłem się przypatrzeć. Pozostały tylko te projekty. Projekt z rozszerzeniem png to był projekt tej okładki. Przypomniałem sobie, że zapomniałem zainstalować Rm'a...

  • ...
    • ...
      • ...
    • ...
  • ...

Gdy już go zainstalowałem, natychmiast odpaliłem ten projekt. To, co tam zobaczyłem, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Coś mnie zmusza, żebym nie mówił o tym. NIGDY. Wyłączyłem rma. To był mój jedyny numer CD-Action, który kupiłem.

Autor: Pan Cube przyjmuję każdą krytykę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki