FANDOM

To prawda, że dzieci lubią się bawić w ciuciubabkę, ale czy jest ona w pełni bezpieczna?
Opowiem wam historię związaną z chłopcem, który zmienił się w prawdziwą ciuciubabkę.

Dzień zaczął się niewinnie. Poszedłem po kumpli i kumpele. Następnie poszliśmy do parku. Pomyśleliśmy, że zagramy w ciuciubabkę. Zaczęliśmy losować. Padło na mnie. Założyłem więc chustę. Za każdym razem łapałem wszystkich. Po 23 rundach znowu padło na mnie. Gdy tylko założono mi chustę, poczułem że coś mi wydłubuje oczy. Ból był ogromny, lecz coś sprawiało, że nie krzyczałem. Coś wbiło mi się w oczodoły. Zaczęliśmy grę. Gdy już miałem złapać ostatniego chłopca, padłem na ziemię.

Obudziłem się w jakimś domu, jakby nawiedzonym. Przeszukiwałem wszystkie pokoje. Nic nie znalazłem. W końcu coś powiedziało mi do ucha:

,,Moja kolej."

Przestraszyłem się, biegałem bez przerwy po domu. Czułem, że coś mnie goni. Przewróciłem się i znów usłyszałem ten głos:

,,Złapałem cię. Chodź ze mną. Zobacz, co ze mną robią. Zobacz, kim jestem. Bądź mną."

Wleciała na mnie chusta. Po tym przestałem widzieć. Obudziłem się w szpitalu. Doktor powiedział, że zemdlałem, gdyż chusta wyciągnęła mi oczy i wbiła się do mózgu. Powiedział, że dzieci mnie uratowały. Nagle chusta się na mnie rzuciła. Nic nie widziałem. Usłyszałem znowu ten dziwny głos:

,,Bądź mną! BĄDŹ MNĄ!!!"

Straciłem poczucie ciała. Zacząłem widzieć, lecz widziałem wszystko jakbym miał jakieś gogle. Doktor się zdziwił i uciekł. Nic nie mogłem zrobić. Coś mną ruszało. Poraz kolejny usłyszałem ten straszny głos.

,,Już się mną stałeś. Nic cię już nie ratuje. Chusta będzie tobą manipulować. Będziesz wszystkich zabijał. Nikt cię nie pokona."

Po tym, jak ten głos to powiedział, weszli do mojej sali policjanci. Od razu strzelili w chustę, i ją spalili. Uratowali mnie. Wiedziałem, że to nie koniec. Zemdlałem. Teraz obudziłem się w parku. Dokładnie w tym miejscu, gdzie zemdlałem po raz pierwszy na trawie. Nie panowałem nad sobą. Zabiłem wszystkich moich kumpli i kumpele. Zabijam więcej osób. Muszę zabić cały świat. To jest moje przeznaczenie.

Twórca: Pan Cube

Więcej z Fandomu

Losowa wiki