FANDOM

Nazywam się Adam. Mam 32 lata. Postanowiłem, przed śmiercią spisać swe dzieje. A dokładnie to, co wydarzyło się w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Trzy miesiące temu, czternastego grudnia 2013 roku byłem świeżo po rozwodzie. Postanowiłem wybrać się na "dziewki sprzedajne".

Stanąłem przed lustrem i chciałem trochę się ogarnąć, bo odkąd żona mnie rzuciła wyglądałem nie jak człowiek, tylko jak wrak jakiegoś statku na dnie Atlantyku.

Zacząłem od włosów, bo te miałem w najgorszym stanie. Kiedy skończyłem, zacząłem przyglądać się sobie w lustrze.

Nagle moja twarz ściemniała. Przeraziłem się. Spojrzałem za siebie żeby sprawdzić, czy to nie jest jakiś głupi kawał.

Nagle usłyszałem głos. Nie wydobywał się on zza mnie, tylko centralnie przede mną.

- Nie obawiaj się mnie. Jam jest Ten, Który Pochodzi z Ciemności.

Odpowiedziałem mu na to:

- Kim jesteś?

- Jestem cieniem i tym, kto pochodzi z cienia.

- Co ty robisz? O co w ogóle chodzi? - spytałem z przerażeniem.

- Chcę ci pokazać, jak naprawdę wygląda twój świat.

Kiedy chciałem się go spytać, o co mu chodzi, odpowiedziała mi cisza.

*************

Postanowiłem jednak pójść na "dziewki sprzedajne".  Wybrałem się do pewnej pani, którą już dość długo znałem. Czułem się wspaniale. Po krótkiej chwili zapomniałem o "człowieku pochodzącym z cienia".

Ja i Julia odpoczywaliśmy po wielkim wysiłku. Spojrzałem na nią i nie zobaczyłem pięknej twarzy mojej "znajomej".

Jej twarz wyglądała, jakby była zwęglona, a z ust toczyła się piana. Przeraziłem się. Zapytała: "Coś się stało?", ale zamiast jej słodkiego głosiku usłyszałem przeraźliwy ryk potępieńca. Natychmiast stamtąd wybiegłem...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki