FANDOM

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad życiem? No cóż, chyba nie spodziewasz się tego co powiem...

Przeszłość. Czas, który minął. Pewnie zastanawiasz się o co mi chodzi, zastanów się. Jeśli machniesz ręką, będzie to już przeszłość, nie teraźniejszość, bo to zrobiłeś. Wszystko ciągle przechodzi dalej w przeszłość.

Czyli, skoro przeszłość jest nieskończona, to Twoje narodziny trwają wieczność.

Przyszłość. Czas, który minie. To co się tam stanie, zadecyduje o Twoim losie.

Naprawdę, to się już wydarzyło. Twoja pierwsza praca, czy Twoja śmierć. To wszystko już dawno się skończyło i jest kontynuowane, jednak bez Ciebie.

Teraźniejszość nie istnieje.

Oczywiście, nie wyjaśniłem jednego. Jeśli wszystko już dawno się skończyło, to czemu przeżywasz to dopiero teraz? Już wyjaśniam...

Twoje życie jest jak film niskiej jakości. Nagrane, ale nieczytelne. Przygotowuje Cię do czasu, w którym przestaniesz istnieć. Do śmierci. Słyszałeś, że przed śmiercią przelatuje Ci całe życie przed oczami? Wtedy, patrzysz jakie marne było Twoje życie.

Odtwarzane jest, dopóki kaseta się zepsuje. Po jej zepsuciu, idziesz w zapamiętanie.

Twoje wybory, są przewidziane i nagrane na tą kasetę.

Gdy zobaczysz śmierć, poddaj się jej. I tak już ją przeżyłeś...

Nadal to piszę i pisać będę, aż przejde w zapamiętanie. Jednocześnie to skończyłem i poszedłem w zapamiętanie. Teraz rozumiesz o co chodzi?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki