FANDOM

Obudziłam się na czymś twardym i zimnym. W kółko traciłam przytomność, bo ktoś ciągle uderzał mnie w głowę. W końcu zostałam sama. Rozejrzałam się po pomieszczeniu. Na ścianach widniały zaschnięte plamy z krwi, a obok, na stoliku, leżało mnóstwo ostrych narzędzi. Całe moje ciało było we krwi. Mojej krwi. Bolał mnie brzuch. Spojrzałam na niego i spostrzegłam, że nie mam ubrania i leżę naga z rozciętym brzuchem z którego lała się krew i wypływały flaki.

Czułam się coraz słabiej. Do pokoju wszedł dorosły mężczyzna. Udawałam, że śpię żeby znowu mnie nie uderzył. Ale kiedy zaczął zszywać mi brzuch bolało tak okropnie, że nie wytrzymałam i zaczęłam wrzeszczeć. Znowu mnie ogłuszył. Kiedy obudziłam się jakiś czas później rana była już zszyta. Wstałam i podeszłam do drzwi. Ale były zamknięte na trzy spusty. Nie było żadnych okien. Pod ścianą była szafa. Z ciekawości otworzyłam ją. Z przerażenia aż ugięły się pode mną nogi.

Upadłam na kolana i wpatrywałam się w całe mnóstwo ciał ze zszytymi brzuchami. Wszystkie były kobietami i wszystkie były nagie. Każda była podpisana "16.11.1978", 16.11.1979", "16.11.1980" itd. Byłam jeszcze bardziej wystraszona gdy zobaczyłam datę w kalendarzu na ścianie. 16.11.2012 będzie już jutro. Wiedziałam, że zginę więc wzięłam nóż ze stołu.

Ale nie zdążyłam. Wbiegł do pokoju i zabrał mi nóż. Potem wziął mnie na ręce i położył na "łóżku", potem zgwałcił. Czułam się wycieńczona więc szybko zasnęłam. Śniło mi
się, że budzę się w swoim domu bezpieczna i spokojna. Kiedy jednak się obudziłam, leżałam na bardzo oświetlonej sali. Podszedł do mnie ten facet i uśmiechnął się. "Będzie bolało tylko chwilę" - powiedział. Było mi obojętne, chciałam już zginąć. Wziął do ręki nóż i wbił w sam środek klatki piersiowej. Wtedy do sali wpadła policja i antyterroryści.

Jednak było już za późno. Cieszyłam się, że będę ostatnia. Wtedy zobaczyłam jeszcze jednego pod stołem, ale oni już poszli. Potem wrócili, ale jego już nie było. Uznali, że jestem martwa i zabrali do kostnicy. Ale ja nie byłam martwa. Byłam tylko pół martwa. Potem był pogrzeb, ale ja nic nie mogłam powiedzieć. Kiedy się ze mną żegnali jeden powiedział "Teraz będziesz cierpieć boś ostatnia". Potem mnie zakopali, a oni zabijali i zabijali jeszcze mnóstwo kobiet. Więc pamiętaj. 16.11 - uważaj, bo możesz być następny/a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki