FANDOM

Images-648

Jana Maid

Jesteś fanem Creepypasty już sporo czasu. Wyobrażasz sobie bardzo często, jak to wspaniale byłoby tam mieszkać. Zamyślony nie zauważasz dziewczyny, która przez Twoją nieuwagę wpada na Ciebie. Przepraszasz ją za ten oto "wypadek" i podajesz jej swoją dłoń, aby pomóc jej wstać z chodnika. Ale nagle zauważasz jej dłoń: nienaturalnie biała. Przerażony patrzysz na nią. Dziewczyna ma czarne, rozpuszczone włosy z ciemno-niebieską grzywką i zielone, "kocie" oczy. Ma ona na sobie czarną bluzkę, taki jakby szkolny mundurek i czarną mini-spódniczkę. Nie ma skarpet, tylko czarne buty, które po bokach mają białe "gwiazdy" w kółku, w obwódce. Na ręce ma granatową bransoletkę z czarno-granatową różą na czarno-niebieskim, "skórzanym" pasku. Na głowie ma granatową, bardzo, ale to bardzo dużą kokardę, a raczej-satynową wstążkę. Przyglądasz się jej dokładniej i już po chwili wiesz, z kim masz do czynienia. Patrzysz odrętwiale w Jej stronę i zastanawiasz się, co masz w tej chwili zrobić.

- Jana? - spytałeś nieco speszony. Dziewczyna skinęła głową.

Podchodzisz do Niej powoli z zamiarem pocałowania jej w usta. Po chwili jednak myślisz:

"Co się ze mną kurwa dzieje?!". Stoisz w otępieniu przez jakiś czas.

Po chwili namysłu odpowiadasz sam sobie po cichu:

"Zaraz, moment! Przecież ona ma chłopaka!". Nagle ona podchodzi do Ciebie powoli. Ty zaś jesteś spanikowany i trochę podniecony. Nagle ona odzywa się głosem anioła:

- Tak, jestem Jana Maid. A ty jesteś moim fanem, zgadza się? - spytała dziewczyna.

"Cholera, zapomniałem, że ona przecież doskonale potrafi czytać w myślach!" obwiniasz się.

Jesteście oboje na dworze, jest minus 25 stopni celcjusza. Cholera, zimno. Po chwili czujesz, że musisz jej to powiedzieć. Że ją kochasz, ale starasz się o tym za wszelką cenę nie myśleć. Na Twojej twarzy "pojawia się" bardzo głęboki rumieniec. Podchodzisz do Niej i chcesz powiedzieć: "Kocham Cię". Ale wtedy stało się TO. Ona ujęła Twoją twarz w swoje dłonie i złożyła na Twych ustach słodki pocałunek. Następnie odeszła, śpiewając cichym "głosem anioła", zostawiając Cię w totalnym odrętwieniu. Nawet mróz jest Ci zupełnie obojętny.

Teraz, po tym pocałunku, liczy się TYLKO ONA. Zacząłeś biec. Zauważyłeś ją. Teraz już śpiewała cicho i spokojnie. Usiadłeś koło Niej i delikatnie ująłeś jej rękę, a raczej - jej dłoń. Ona spojrzała na Ciebie skrępowana i odparła:

- Go To Sleep, My Killer.

Po tych słowach byłeś święcie przekonany, że ona będzie chciała Cię zabić, ale o dziwo, nie zrobiła tego. Zamiast tego ostatni raz "złożyła" pocałunek na Twoich ustach.

Obudziłeś się w swoim łóżku, w swoim pokoju. "Ech. To był TYLKO sen." myślałeś głośno.

Nagle usłyszałeś głośne chrząknięcie. Ktoś jest w Twoim pokoju! Ktoś siedzi na Twoim łóżku. Ten ktoś to Jana! Ma w ręku swoją gitarę. Ma czarny makijaż na oczach. Taki, jaki miała Kleopatra. Na swoich uszach ma słuchawki-motyle w granatowym kolorze z czarnymi elementami. Zagrała dla Ciebie piosenkę. Masz gdzieś, że ona brutalnie zabiła Twoich rodziców. Wisi ci to, że leje Cię wybielaczem i alkoholem i że podpala Cię. Kochasz ją taką, jaką jest i absolutnie nic tego nie zmieni...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki