FANDOM

Antonio mieszkał w samym środku lasu, więc nie utrzymywał z nikim kontaktu poza rodziną i przyjaciółmi ze szkoły. Doszedł do wniosku, że trzeba poznać resztę okolicy, bo dopiero się wprowadził. Pierwszy dzień z nowymi kolegami był naprawdę super, więc Antonio wrócił późno do domu. Była 22:00 a Antonio i koledzy wracali do swoich domów. Antonio wracał sam. Gdy dotarł do domu, światła były pogaszone, a w kuchni coś się ruszało więc pomyślał, że jednak ktoś nie śpi. Wszedł do domu i ujrzał nie ducha a demona. Ze strachu popuścił, ale stał i on i demon. Nie ruszali się obaj przez 5 minut, aż w końcu Antoni pomyślał: "To ta chwila, muszę się zrywać!"

Antonio uciekał, ale to coś go złapało i nie mógł iść dalej. Z rana, gdy rodzice wstali, zobaczyli Antonio całego pobitego.

- Ze schodów spadłeś? - zapytała mama.

- Nie, to coś stra... - Antonio nie zdążył dokończyć, stracił przytomność.

Obudził się w szpitalu, gdy już była północ. Usłyszał szept: "To dopiero początek, pobawisz się ze mną?" Antonio wstał, ale nie wybiegł z sali, bo drzwi były zamknięte. Na drugi dzień Antonio poprosił egzorcystę do szpitala.

- Powiedz mi Antonio, z jakiego powodu przybywam do ciebie? - zapytał egzorcysta.

- Proszę księdza, niech pan poświęci mój dom, grasuje w nim demon! - wyszeptał Antonio.

- Boże, Antonio! Co ty mówisz, nie wiesz, że twoja matka urodziła dziecko!?

- Co?! Ono jest zagrożone, proszę księdza, niech pan poświęci mój dom, to dla mnie bardzo ważne!

Egzorcysta poszedł więc do domu rodziców. Gdy był już na miejscu, opowiedział o sytuacji rodzicom Antonia.

- Widzieliśmy tutaj zjawiska paranormalne. - potwierdziła matka.

- To ten demon pokaleczył waszego syna. - powiedział egzorcysta.

- Więc trzeba ten dom poświęcić - zadecydował ojciec.

- Na to wygląda...

Po 2 miesiącach Antonio wrócił do domu, a to, co tam zastał, było niewiarygodne.

Cały dom był we krwi, a rodzina martwa, łącznie z niemowlakiem i egzorcystą.

Na ścianie w jego pokoju był napis: "Zabawa w chowanego, ja szukam!"

Antonio próbował uciec z domu, ale drzwi okazały się zamknięte, a duch szybko go znalazł.

- Antonio, Antonio! kogo my tu mamy? -  zaintonował demon.

- Za co zabiłeś moją rodzinę!? - zapytał zrozpaczony Antonio.

- Przeszkadzali mi, a ten mały bachor ciągle mi wchodził w drogę. - odrzekł lekceważąco demon z obojętną miną, strącając z ramienia niewidzialny paproch.

- Sam jesteś bachorem, ty świnio! - Antonio wręcz gotował się z bezsilnej złości.

- Więc to tak! Hahahahahaha! - wykrzyknął demonicznym głosem duch.

Demon wstąpił w Antonia, więc jeśli mieszkasz w lesie lub koło niego, to wiedz, przyjacielu, że Antonio wkrótce cię dopa-

...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki