FANDOM

Opowiem wam o pewnym człowieku. Powiedzmy, że znam go dobrze. Ma na imię Ezra. Jest to piętnastoletni chłopiec, który od dawna mieszka w sierocińcu. Zastanawiacie się pewnie, dlaczego piszę o nim na takiej stronie. Odpowiedź nadejdzie sama. Wracając... Nigdy nie miał przyjaciół, rodzice zginęli dawno temu... Przez co nie znał dobra i ciepła. Jego ulubionym zajęciem stało się patrzenie jak inni cierpią. Nie zabijał, sprawiał ból. Jego grę zwą „Ruletką cierpienia”. Nie wiadomo w jaki sposób wybiera ofiary, ale podobno jest to losowy proces.

Teraz pewnie zastanawiacie się skąd tyle o nim wiem, czemu wam o nim piszę, jak ja go w ogóle znam skoro nie ma przyjaciół? Odpowiedź jest prosta:

Mam na imię Ezra. Ta strona jest tylko przykrywką. Dzięki odpowiednim programom nałożyłem na nią parę ulepszeń. Poprzez otworzenie jej pobrałem informację o twoim aktualnym położeniu. Jeżeli czytałeś to na gdzieś w parku, w szkole, to masz szczęście. Lecz jeśli siedzisz w swoim domu, swoim pokoju to jest na odwrót. Jak myślisz, który jesteś na liście?   

Więcej z Fandomu

Losowa wiki