FANDOM

Mam nadzieje, że się spodoba :-) Pozdrawiam i życzę miłego czytania :3

To był zwyczajny wieczór. Czytałem pasty o Slendermanie i oglądałem Koszmar z ulicy wiązów. Byłem zmęczony, więc poszedłem spać gdzieś o godzinie 22. Miałem dziwny sen... Chodziłem po lesie i zbierałem kartki, od razu wiedziałem, co to za las!

Szybko zacząłem biec, próbując się z niego wydostać, wtedy wbiegłem do jakiejś starej kotłowni! Rozglądałem się po niej i wtedy pojawił się Slenderman! Byłem naprawdę przerażony. Gdy zacząłem się cofać, wtedy on wyciągnął swoją dłoń w moim kierunku! - Nie! Zostaw mnie! - zacząłem głośno płakać i prosić. Wtedy ktoś krzyknął: "Zostaw go!" Moja radość nie trwała długo! To był Freddy Krueger! Mój "wybawca" zbliżył się w naszym kierunku. - Ten dzieciak jest mój! - oznajmił Freddy!

Freddy vs SlenderEdytuj

Freddy i Slenderman stoją naprzeciwko siebie... - No proszę, kogo tutaj mamy? - zaśmiał się Freddy, a następnie ruszył w stronę Slendermana z zamiarem zaatakowania go! Wtedy Slenderman zrobił unik (teleportował się) spod szponów swojego przeciwnika. - Nie możesz się ze mną równać! - oznajmił Slender! - Tak Tak, porozmawiamy później, kiedy obetnę ci tę łysą głowę - powiedział Freddy, a następnie ruszył w stronę Slendera i dźgnął go w serce! -To musiało boleć... Hahahahaha - zaśmiał się Krueger. - Wręcz przeciwnie! - odpowiedział Slenderman, wyciągając szpony Freddy'ego z klatki piersiowej, po czym na jego plecach zaczęły pojawiać się macki! - Co do... - krzyknął zmieszany Freddy, odskoczył i powiedział: - Dobry jesteś, szkoda, że wypatroszę cię jak świnię!

- Nie sądzę - powiedział Slender, a jego macki ruszyły w stronę przeciwnika! - Ja pier... - krzyknął Krueger, a następnie z trudem zrobił unik. - Nie jesteś godny walki ze mną - oznajmił Slenderman, po czym zaatakował ponownie, przybijając Freddy'ego do ściany swoim mackami! - AAA! - głośno krzyknął obolały Freddy. - Poddaj się, Krueger! - powiedział Slender. - NIE! Jesteś w moim świecie - odpowiedział Freddy, po czym zniknął. - Wracaj, tchórzu! - zawołał Slenderman... - Jak chcesz! - zaśmiał się Krueger stojący za nim, a następnie obciął głowę swojemu przeciwnikowi, po czym padli razem na ziemię! Ale Slendermanowi odrosła głowa i wstał jak gdyby nigdy nic i powiedział "HA, HA! Tępy ch*j."  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki