FANDOM

Plik:Z8243777X,F3AR.jpg
Amy była dziesięcioletnią dziewczynką, która bardzo kochała swoich rodziców. Tego wieczoru dziewczynka została sama w domu. Po pewnym czasie zaczęło jej się nudzić, więc postanowiła włączyć komputer i ściągnąć jakąś fajną grę.

Pobrała plik o nazwie: Game.exe, po czym szybko uruchomiła grę. Była to gra o ubieraniu lalek, taka w jakie zazwyczaj grają dzieci. Po uruchomieniu gry, Amy zobaczyła portret starszej kobiety w czarnych włosach, której twarz przepełniały zmarszczki. Amy zdenerwowała się, myśląc, że gra się zacięła. Wstała i spojrzała przez okno.

Chciała się upewnić, czy jej rodzice nie wracają już do domu, lecz nie było po nich śladu. Dziewczynka odwróciła się w stronę komputera ponownie spoglądając na portret. Tym razem dostrzegła, że twarz kobiety jest wygięta w szeroki, ale za razem przerażający uśmiech. Amy nic nie podejrzewała, tylko przyglądała się z zaciekawieniem. Parę minut później usłyszała, jak jej rodzice wchodzą do domu.

"Wrócili..." - pomyślała, patrząc dalej na portret ukazany na ekranie komputera. Nie zeszła na dół, by się z  nimi przywitać. Z dnia na dzień zachowanie dziewczynki pogarszało się. Była wulgarna i  ciągle siedziała przed komputerem. Po jakimś czasie wygadywała rodzicom dziwne rzeczy np. o śmierci, piekle i o wszystkim co złe. Wkrótce Amy zabiła swych rodziców, a później kolejnych, przypadkowych ludzi. Plik game.exe okazał się grą o życie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki