FANDOM

180px-Goatmanu
Mówisz, że lubisz rdzennoamerykańskie legendy? Słyszałeś o Goatmanach? Nie? Więc pozwól mi cię oświecić.

Pewnego razu, przerwa w zasilaniu zmusiła nas do zrobienia ogniska. A przecież wiesz, że nie ma nic lepszego, niż blask ogniska i dobra historyjka. Właśnie wtedy dowiedziałem się o Goatmanach.

Legenda głosi, że zmieniają postacie. Szczególnie lubią przybierać ludzką formę. Dlatego są tak niebezpieczni.

Ponoć jeśli znajdziesz kość lub fotografię Goatmana i zachowasz ją w domu, poczekają.

"Na co?" pytasz. Odpowiedź brzmi, na ciebie. Czekają aż wyjdziesz. Wtedy będą przetrząsać twoją posiadłość, dopóki nie znajdą tego, co im zabrałeś.

Był nawet taki przypadek, słyszałem tamtej nocy, że ktoś spotkał Goatmana twarzą w twarz.

Była noc taka jak ta, która panowała, kiedy tego słuchałem. Kilku mężczyzn zaplanowało zrobić sobie ognisko na pustyni i opowiedzieć sobie kilka historyjek. Wtedy z głębi pustyni wyszedł człowiek i przysiadł się do nich, przez cały czas nie mówiąc ani słowa. Nikt nie darzył obcego miłym spojrzeniem.

Jeden z mężczyzn przytoczył legendę Goatmana. Na końcu legendy, mężczyźni zaśmiali się nerwowo. Obcy dalej siedział całkowicie cicho.

Mężczyźni zdecydowali zgasić ognisko i wrócić do domu. Nie mieli wystarczająco dużo miejsca dla obcego i pomyśleli, że może pojechać do miasta autostopem.

Właśnie wyjechali, gdy zobaczyli, że coś ściga ich samochód. Przestraszeni, przyśpieszyli. To coś również przyśpieszyło.

Kiedy dogoniło ich samochód, przewróciło go i zaciągnęło trzech mężczyzn wgłąb nocy.

"Co się z nimi stało?" pytasz. Więc, nigdy ich nie znaleziono.

Uważaj na Goatmanów. Mogą zmieniać wygląd, nie mówiłem ci? Ten bezdomny, błagający o drobne, on mógł być jednym z nich. Albo twój szef, nauczyciel, przyjaciele.

Tłumaczenie: FRoST

Więcej z Fandomu

Losowa wiki