FANDOM

Hello Kitty, a dokładniej Hell-o Kitty, czyli Kotek z Piekła, lub Piekielny Kotek. Bajka stworzona w celach satanistycznych, by opętać dzieci ze słabą psychiką. Dorośli nie zauważają żadnych demonicznych cech w małym kotku, w końcu to brzmi jak absurd, lecz to wcale nie jest żaden żart ani fake. Dziecko, które obejrzy bajkę, jest prześladowane przez demona w swoich snach. Dziecko nie powie rodzicom ani nikomu innemu, że miało taki koszmar, ponieważ demon na to nie pozwala i w połowie przejmuje nad nim kontrole. Ofiara zawsze będzie się zachowywała jak zwykłe dziecko, ale w jego umyśle jest sieczka, krew, martwi ludzie itd.. Istnieje również ryzyko, że dziecko stanie się niepoczytalne psychicznie i może stanowić zagrożenie nawet dla dorosłych.

Fragment gazety (21.07.2012 r.)Edytuj

(...) Dziecko zamordowało własnych rodziców kilkoma dźgnięciami nożem, następnie rodzice zostali powieszeni na gałęzi drzewa i podpaleni. Dziecko zostało znalezione niedaleko w lesie. Było całe pokaleczone od noża, który trzymało w ręku. Na klatce piersiowej dziecka była wydziergana nożem głowa Hello Kitty. Kiedy policjanci podeszli do dziecka, te zaczęło się wyginać, kości mu się same łamały, a z jego ust wybrzmiało jedno słowo "Odejdźcie" ciężkim męskim głosem...

Przecież to brzmi jak absurd, lecz to nie jest wcale kłamstwo. Artykułu nie znajdziecie nigdzie w sieci ponieważ z niewyjaśnionych przyczyn został usunięty. W domu może go trzymać, nie wiem... z kilka osób, które dostały tygodnik. Niektórzy wierzą, niektórzy nie muszą. Lecz nie wiadomo... co komu może się przytrafić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki