FANDOM

Podczas serfowania po serwisie YouTube przypadkowo natknąłem się na nowy odcinek serialu "ICarly". Postanowiłem że go obejrzę bo bardzo lubiłem ten program.

Intro było takie samo ale ekran był czarny ale udało mi się coś z nim odczytać. Odcinek zaczął się normalnie. Carly przychodzi do studia nagraniowego i Freddie mówi "Za 5,4,3,2" i nagrywanie się wersji. Gdy Carly, Freddie oraz Sam sprawdzają odcinek siewny, zauważają że jakaś dziwna postać stoi w kącie pokoju. Ześwirowana Carly postanawia wrzucić ten odcinek na ich oryginalną stronę. 

Scena zmienia się na dom Freddiego. Jego matka z nim rozmawiała ale nic nie mogłem usłyszeć. Po nocy Freddie wychodzi z pokoju i naciska Spencera w twarz. Później rozcina mu wargi i Spencer umiera. Gdy Carly zobaczył swój brata oraz zakrwawioną koszulę Freddiego na wściekła się na niego. Freddie wychodzi z domu Carly i idzie do domu. Tam siada na rękach z pistoletem w ręku i powstają histerycznie i realistycznie płakać. płacz z każdą sekundą staje się coraz głośniejszy. Po tym czasie przestaje płakać i zaczął się śmiać. Później wsadza swój pistolet do ust i jego krewetki oraz krew spływają z kanapy. Został znaleziony przez Carly i Sam. Sam jestem być szczęśliwa, płakała. Ekran blaknie i odcinek się kończy. 

Odcinek został usunięty i nigdy nie rozwiązywać tej sprawy, ale wierzę, że ty jesteś w stanie zrobić.