FANDOM

Po śmierci Jeff'a, Jane czekało jeszcze jedno zadanie...Edytuj

Plik:Jane vs nina.jpg
Jane obudziła się w środku nocy. Zauważyła wtedy, że okno było otwarte, a nie powinno. Wstała, aby je zamknąć. To właśnie wtedy ogarnęło ją dziwne uczucie, jakby była obserwowana. Jane szybko zaczęła się rozglądać po pokoju, ale nic nadzwyczajnego nie zauważyła.

Położyła się do łóżka, po czym spojrzała się na swojego śpiącego męża.

-Dobranoc, kochanie - uśmiechnęła się, a następnie zamknęła oczy.

- Dobranoc, Jane - głos wydawał się zbyt kobiecy by należał do męża.

Jane szybko się zerwała po czym ujrzała pewną postać w kącie pokoju. To była Nina.

- Czego chcesz?! - spytała Jane z niepokojem i złością.

- Zabiłaś Jeff'a, suko i zapłacisz mi za to! - odpowiedziała Nina po czym rzuciła się na nią z nożem.

Jane chwyciła ją za kołnierz i przerzuciła przez drzwi, wytrącając jej nóż z ręki.

- Nadal masz to coś, Jane! - zaśmiała się Nina wstając z podłogi.

- Zostaw moją rodzinę w spokoju! - krzyknęła Jane.

- Właśnie tak, walcz ze mną! - zaśmiała się Nina.

Jane próbowała zaatakować, lecz jej przeciwniczka była zbyt szybka i powaliła ją na ziemię a następnie zaczęła ją kopać z całej siły.

Jane wykręciła jej nogę, a ta padła na ziemię. Kładąc się na Ninę zaczęła ją okładać pięściami lecz ona zdołała zrzucić ją z siebie. Wstając złapała lampę którą uderzyła Jane w głowę. Dziewczyna straciła przytomność.

Gdy się obudziła, była przywiązana do krzesła.

- O, widzę, że nie śpisz... - Powiedziała stojąca nad nią Nina, która zaczęła polewać Jane wybielaczem i wódką…

- Nieee! - zaczęła krzyczeć Jane.

- Przykro mi. - zaśmiała się Nina i odpaliła zapalniczkę, a następnie spytała - Jakieś ostanie słowo?

- Tak! Pierdol się! - powiedział mąż Jane stojący za Niną, po czym dźgnął ją dużym ostrym nożem kuchennym, a kiedy przeciwniczka Jane leżała martwa. Para małżonków przytuliła się, mówiąc jak bardzo siebie kochają i dziękując sobie. Ciało Niny zakopali na swoim podwórku pod piaskownicą dla przyszłych dzieci.

Kiedy Nina leżała martwa z rozwaloną czaszką, Jane i jej mąż poszli sobie na kawkę.

____________________________________________________________________________

Autor: DizzY

Więcej z Fandomu

Losowa wiki