FANDOM

Znalazłem moją przedwcześnie zmarłą matkę w tamtym miesiącu. Miała 44 lata i mimo że nie wiedzieliśmy, na co zmarła, myśleliśmy, że to zawał serca - miała problemy zdrowotne, które mogły do tego doprowadzić. To zdarzyło się tak nagle... Kiedy ją znalazłem, ojciec i młodszy brat byli w Bonnaroo - to oczywiście do dupy, ale to nie najstraszniejsza część. Leżała w swoim łóżku, nie żyła od kilku godzin, a zauważyłem ją kiedy szedłem się kąpać. Jednakże, zanim to zrobiłem, schodziłem po schodach do łazienki zastanawiając się, czemu z jej pokoju nie słychać żadnych dźwięków. To nie jest coś, co zwróciłoby moją uwagę w normalnych warunkach (pomyślałbym, że po prostu gdzieś wyszła, czy coś w tym rodzaju), jednak przez moją głowę przebiegła myśl A co jeśli ona nie żyje? Oczywiście, zignorowałem tę niedorzeczną myśl i poszedłem się myć.

160px-Wristband-1-
25 minut później wszedłem do jej pokoju, żeby pożegnać się przed wyjściem do pracy.

Porwany przez wir emocji i zdarzeń, które miały miejsce potem, nie miałem czasu myśleć o tamtym dziwnym przeczuciu. Zresztą, nie chciałem o nim myśleć, wyrzuciłem je z pamięci na długie tygodnie. Nawet teraz, miesiąc po jej śmierci, nadal twierdzę, że to był tylko zbieg okoliczności. Kurde.

O tak, umarła w piątkowy poranek, wcześnie, ale nie wiadomo dokładnie kiedy. Tydzień po jej śmierci mojego tatę obudziło nieustanne szturchanie około 7 rano (spał w łóżku, w którym zmarła), lecz kiedy rozejrzał się dookoła, nikogo nie było, a ja i mój brat spaliśmy smacznie w swoich pokojach.

Tydzień albo dwa po tym jak umarła, przypadkiem znaleźliśmy jedną z tych bransoletek (tych od raka czy ubóstwa czy czegokolwiek innego) czarną, z napisem Żałoba, wisiała na wieszaku na ręczniki w jej łazience. Nikt z nas nie widział jej wcześniej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki