FANDOM

Latem 1983 roku w cichym miasteczku niedaleko Minneapolis w stanie Minnesota, znaleziono zwęglone zwłoki kobiety. Znajdowały się one w piecu kuchennym, w małym domku na farmie. W kuchni znajdowała się też kamera wideo stojąca na trójnogu i skierowana na piec. Wewnątrz kamery nie było kasety.

Kaseta została później odnaleziona, na dnie znajdującej się na farmie studni (która wyschła wcześniej, tego samego roku).

Kaseta była w okropnym stanie i nie zawierała dźwięku, mimo to policji udało się ją odtworzyć. Przedstawiała kobietę nagrywającą samą siebie, stojącą naprzeciwko kamery. Po ustawieniu kamery, tak by obejmowała i ją, i piec, kobieta rozpaliła w piecu, wczołgała się do środka i zatrzasnęła za sobą drzwiczki. Po ośmiu minutach piec zaczął się trząść oraz zaczął się z niego wydobywać gęsty, czarny dym. Przez następnych 45 minut, aż do wyczerpania baterii w kamerze piec pozostał nieruchomy.

Żeby nie niepokoić lokalnej społeczności, policja nigdy nie ujawniła jakichkolwiek wiadomości o zawartości kasety, nie ujawniła nawet faktu jej odnalezienia. Policja nie potrafiła ustalić, kto wrzucił kasetę do studni, ani dlaczego wzrost i sylwetka kobiety z nagrania nie są nawet podobne do sylwetki i wzrostu odnalezionego ciała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki