FANDOM

Leżałem na zimnej powierzchni. Czułem, że życie samo w sobie jest wyciągane ze mnie. Ostatnią rzeczą, jaką pamiętam, jest to mgliste wspomnienie. Pamiętam ciemną noc; dźwięk deszczu uderzający w dach samochodu uspokajający moje nerwy, czułem że niebezpieczeństwo niedługo mnie dopadnie. Wtedy; błysk światła; próbowałem skręcić by uniknąć nadjeżdżającego roweru.

Następna rzeczą jaką zobaczyłem były szczątki mojego samochodu. W jego wraku zobaczyłem zniekształcone kawałki metalu oraz mieszankę krwi i oleju. Moje ciało było ciepłe od gorącej, czerwonej cieczy tryskającej z moich ran. Poczułem jakieś szarpnięcie w nodze, wkrótce upadłem i straciłem przytomność.

Teraz czuję zimno. Chłodna, metalowa powierzchnia kradnie moje ciepło. Próbowałem krzyczeć, ale mi się nie udało, to tak jakby moje usta były zaszyte. Moje powieki były ciężkie i nie mogłem ich otworzyć.

Zdałem sobie sprawę gdzie jestem, starałem się za to nie obwiniać, bo wiedziałem co się święci. Razem z metalowym pudełkiem byłem spuszczany w dół. Myślenie o pogrzebaniu żywcem jest zbyt przerażające by naprawdę o tym myśleć, ale dla zmarłych to normalna rzecz. A właśnie teraz jestem...

Martwy...

Źródło: http://creepypasta.wikia.com/wiki/End_of_Life

Więcej z Fandomu

Losowa wiki