FANDOM

Krwawa Mary
Pewnie zastanawiasz się, czy Krwawa Mary jest prawdziwa, czy to tylko miejska legenda. Otóż, ona jest prawdziwa. A przynajmniej była. Mit jest oparty na prawdziwej historii.

Według legendy, musisz pójść do łazienki z zapaloną świecą i powiedzieć „Bloody Mary” trzy razy, patrząc w lustro.

Tylko najodważniejsze dzieci próbują to zrobić, ponieważ opowieść mówi, że to przywoła jej ducha.

Jeśli zobaczysz jej twarz w lustrze, licz się z jedną z tych następujących, tragicznych konsekwencji:

  1. Twoje oczy zostaną wydłubane, a twoja twarz strasznie oszpecona.
  2. Zostaniesz znaleziony martwy ze śladami pazurów na całym Twoim ciele i twarzy.
  3. Znikniesz w tajemniczy sposób z łazienki, zostając uwięziony z duchem w lustrze na wieczność.

Możesz również oszaleć lub umrzeć na miejscu.

Historia opiera się na pomieszaniu legend i historii, które na przestrzeni lat stały się główną podstawą do historii otaczającej tę miejską legendę.

Najczęściej opowiadaną historią jest ta, że Mary Worth była czarownicą, która żyła ponad 100 lat temu i parała się czarną magią. Została schwytana i wykonano na niej egzekucję.

Druga historia jest bardziej nowoczesna – miejscowa kobieta brała udział w śmiertelnym wypadku samochodowym, a jej twarz była strasznie oszpecona przed śmiercią. Pojawia się w lustrze, gdy zostaje wezwana.

Uważa się, że w dużej mierze początki nazw "Mary Worth" i "Bloody Mary" pochodzą z lekkiego wymieszania z postacią z historii. Maria I, królowa Anglii, czy Mary Tudor, która panowała podczas okresu dynastii Tudorów, była również powszechnie znana jako "Bloody Mary".

Jej pseudonim "Bloody Mary" został przymocowany do niej, kiedy gwałtownie łapano i palono ludzi na stosie za herezję przez całe 5 lat jej panowania Anglią.

Nie mogła również mieć dzieci i doznała dwóch ciąż urojonych, dlatego spekuluje się, że zmiany związane ze śpiewaniem "Ukradłam twoje dziecko" stały się powiązane z legendą.

Jest jeszcze inna propozycja, że nazwa "Mary Worth" pochodzi od ofiary procesu czarownic z Salem.

Innym możliwym źródłem jest legenda o Elżbiecie Batory lub też Hrabinie Dracula, jak została nazwana.

Była węgierską królową, która podobno zabijała młode dziewczęta i kąpała się w ich krwi, aby zachować swoją młodzieńczą urodę. Oczywiście, jej imię to nie Mary, ale jakoś historie tej okrutnej kobiety zostały wprowadzone do legendy.

Jak bawić się z Krwawą Mary? Potrzebne są: jedna świeca, mocne serce i duża łazienka z dużym lustrem.

Zgaś światło, postaw świecę i zapal ją, ustań i wtedy patrząc w lustro, powiedz powoli "Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary". I zobacz, co się dzieje...

Jeśli nic się nie dzieje, spróbuj zakręcić się wokół trzy razy, a potem spojrzeć w lustro. Być może po prostu dostrzeżesz jej przerażającą twarz.

Wypróbuj to, jeśli potrafisz, ale nie miej do mnie pretensji, jeśli znajdziesz się w pułapce upiornych podziemi z duchem Krwawej Mary na zawsze!

Tłumaczenie: Luzerka1212

Więcej z Fandomu

Losowa wiki