FANDOM

Plik:Imgres.jpg
Przyznaj, zdarza Ci się spać przy włączonej lampce? Czujesz się wtedy bezpieczniej? Muszę Ci powiedzieć, że robisz duży błąd... Zastanawiasz się dlaczego? Więc przeczytaj to:

Kładziesz się do łóżka i uznajesz, że już czas iść spać. Po chwili leżenia zdajesz sobie sprawę, że nie możesz zasnąć, ponieważ przypominają ci się wszelkie horrory, które obejrzałeś i straszne historie, przeczytane przez Ciebie. "To dziecinne, bać się potworów"- myślisz i ignorujesz to, próbując zasnąć.

Z dzieciństwa pamiętasz, że zapalenie lampki nocnej pomaga "odgonić" strachy. Szybko i bez wachania zapalasz więc lampkę, która stoi na Twoim stoliku nocnym. Już czujesz się bezpieczniej, więc nakrywasz się kołdrą, zamykasz oczy i znów próbujesz zasnąć. Gdy jesteś już blisko zaśnięcia, wyczuwasz jakiś ruch. Otwierasz oczy i spoglądasz prosto w stronę lampki. Nie dostrzegasz nic podejrzanego, ale po chwili jakaś ręka łapie Cię za ramię. Słyszysz głos: "Dzięki za włączenie śwatła. W tej ciemności nie mógłbym cię znaleźć!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki