FANDOM

Ostatnio w Ameryce doszło do makabrycznych morderstw, nieznany nam morderca zabił już dwunastą rodzinę. Ciała... były makabrycznie zadźgane, a najstarszy z rodziny (prawdopodobnie ojciec dzieci) miał wbity w głowę tasak. Morderca zostawił po sobie charakterystyczny napis na ścianie, wykonany z krwi: SZCZĘŚLIWI NA ZAWSZE.

Newspaper: 1999.6.13

Z ostatnich wiadomości wśród ofiar nieznanego mordercy znalazł się ocalały,13-letni chłopiec, Billy Mcgarden który niedawno wyszedł z szpitala. Poprosiliśmy go o wywiad, a oto co nam powiedział: Obudziłem się o 3-ciej w nocy gdyż z dołu słychać było krzyki. Zszedłem na dół, ale było ciemno więc włączyłem światło i wtedy zobaczyłem coś, co dziś śni mi się po nocach. Moi rodzice leżeli martwi w kałuży swojej krwi. Byłem tak tym zamurowany, że nie potrafiłem krzyczeć, tylko się gapiłem. Po chwili poczułem oddech za moimi plecami,odwróciłem się i wtedy go ujrzałem. Był to człowiek, z wymalowanym uśmiechem na masce z czarnej substancji. Nim zdołałem nic zrobić on szybko wbiłł mi nóż kuchenny w brzuch. Padłem na podłogę, zwijając się z bólu. Morderca podszedł do mnie by mnie dobić, ale się broniłem resztkami sił. Szarpnąłem go za maskę i wtedy ujrzałem coś o wiele gorszego. Jego twarz. Skórę miał bladą jak śnieg, miał wypalone powieki a oczy pozbawiane wszelkich uczuć a najgorszy był jego duży uśmiech podobny jak na masce. Zaczeły lecieć mi łzy ze strachu, a on to chyba zauważył gdyż powiedział "Nie płacz, uśmiechnij się", po czym podniósł nóż by zakończyć walkę, ale nagle usłyszałem syreny policyjne. Najprawdopodobniej sąsiedzi wezwali ich z powodu  hałasu za co im wielce dziękuję, gdyż wystraszyli go. Potwór ruszył do ucieczki, a jedyne co zostawił to tą okropną maskę. Mimo tego, że żyję, wciąż tęsknie za mamą i tatą.  Newspaper:1999.8.1                                                                                                                                                                                                (...) Minęły dwa miesiące od tamtego zdarzenia. Billy zaginął.                                                                            
Plik:DSC01414.jpg

Zzdjęcie maski zrobionej przez policje:                                          

Policja nadała mu imię "MAKABRYCZNY BŁAZEN"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki