FANDOM

Pracownik, zajmujący się układaniem parkietów, właśnie skończył całodniową pracę w pokoju jednej rodziny. Odetchnął z ulgą i wstał, by przyjrzeć się ułożonemu przez siebie parkietowi. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie małe wybrzuszenie w podłodze na środku pokoju... Pracownik szybko zorientował się, co się stało. W żadnej kieszeni nie było jego paczki papierosów. Gdy upewnił się że nikt nie widzi wziął swoje narzędzia i zabrał się do odrywania parkietu. W trakcie pracy był mu potrzebny młotek który leżał w kuchni. Wchodząc do niej po młotek, nie bez zdumienia zobaczył, że jego paczka papierosów leży na stole... Był ciekawy co tam jest więc dokończył prace, nagle Merry wyszła z pokoju, by powiedzieć pracownikowi, że idzie na zakupy i przyjdzie za godzinę lub dwie, i żeby zostawił klucz pod wycieraczką jak pójdzie. Robotnik wtedy oderwał parkiet tak gdzie było wybrzuszenie i zobaczył klapę a to wybrzuszenie to był uchwyt do niej. Carl robotnik był ciekawy co jest w środku. Gdy otworzył klapę, zobaczył w ciemnościach czerwone oczy które nagle wciągnęły go do środka. Carl krzyknął, usłyszała go Merry, gdyż wcześniej wróciła z zakupów. Zobaczyła otwartą klapę. Zajrzała do środka i zobaczyła tylko cztery czerwone światełka. Jej ciała i Carla nie odnaleziono, ale czasami słychać z tego mieszkania krzyki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki