FANDOM

Cześć. Nazywam się Anthony Helquist, chociaż to pewnie nie ma dla was zbyt wielkiego znaczenia. Za to moja historia powinna mieć znaczenie. 

To były wakacje. Miałem 16 lat. Razem z moim przyjacielem Edgarem polecieliśmy na Ibizę. Wiadomo jak to 16-latki w wakacje myśleliśmy tylko imprezach i dziewczynach. Pewnego wieczora źle się czułem i zostałem w hotelu, podczas gdy Edgar poszedł na ostry melanż z gorącymi dziewczynami. Było już coś koło północy, kiedy usłyszałem jakiś trzask. Pomyślałem że to kumple wracają nawaleni, ale gdy wszedłem do salonu zobaczyłem Ją. Była to dziewczyna, na oko 16 lat. Siedzała na parapecie przy otwartym oknie z widokiem na morze. Miała długie, czerwone włosy i niesamowicie bladą cerę. Uśmiechneła się uwodzicielsko. 

Wiadomo, jak każdy 16-latek dałem się nabrać na te tanie bajery. Podszedłem do niej i objąłem. W tym samym momencie w jej oczach o kolorze głębokiej krystalicznej zieleni zobaczyłem mrok, a szyderczy uśmieszek odsłonił kły. Była potworem. Wbiła mi szpony w plecy (nadal się obejmowaliśmy) a ja nie mogłem się wyrwać z jej ucisku. Zaczęła się złowieszczo śmiać a jej kły błysnęły w świetle księżyca. Wtedy udało mi się wyrwać z jej objęć (nie pytajcie jak, naprawdę nie mam pojęcia jak to zrobiłem) i wyskoczyłem przez okno. To było tylko 1 piętro więc piasek z plaży złagodził upadek. natychmiast wstałem i pobiegłem w stronę miasta. Nawet nie oglądałem się czy na mną biegnie. Chciałem się jak najszybciej znaleść wśród ludzi.

Kiedy opowiedziałem historię Edgarowi nie mogł się przestać ze mnie śmiać przez kolejne 3 dni. Nie zdziwiłbym się gdybyście wy też nie wierzyli. Ja tez zaczynałem powioli wierzyć że to był zły sen i tyle. 

Jednak parę dni później sytuacja się powtórzyła. Było coś koło 3 w nocy. Obudziłem się bo zachciało mi się pić. Poszedłem więc do salonu żeby poszukać jakieś whisky.  I wtedy zobaczyłem Ją. Obejmowała Edgara, a ten tylko patrzył na nią jakby zobaczył boga. Był śmiertelnie zauroczony. Zanim zdąrzyłem zareagować, Ona wbiła swoje kły w szyję Edgara, a ten padł otępiony i martwy na ziemię. Przerzuciła wzrok na mnie. Jej głęboko zielone oczy pałały nienawiścią i rządzą krwi. Zaczęła iść w moją stronę uśmiechając się przy tym szyderczo. w panice chwyciłem pierwsze co miałem pod ręką - pogrzebacz do węgla w kominku. Na widok mojej pewnej miny i "miecza" w ręce wybuchnęła śmiechem. Jednym ruchem dłoni odepchnęła mnie do ściany, tak jakby posiadała moc Jedi. Nie mogłem się ruszać ani nawet oddychać. Podeszła do mnie i uwodzicielskim szeptem zapytała się czy mam jakieś ostatnie życzenie. Odpowiedziałem, że zanim umrę chcę wiedzieć czemu to robi, jaka jest jej historia. Spojrzała na mnie jak na głupca, ale ucisk na gardle zniknął. 

- Jesteś inny - powiedziała. - zazwyczaj prosicie o to abym dała wam żyć, o przebaczenie albo żebym was pocałowała ostatni raz

- Nie proszę o życie bo wiem że z tymi przeżyciami co się dzisiaj stało nie umiałbym żyć. Nie proszę o przebaczenie bo nie mam za co przepraszać. Nie proszę też o pocałunkek bo wiem że byłby zabójczy.

Spojrzała na mnie a wjej oczach rzadza krwi zamieniała się w ciekawość. Usiadła pod ścianą obok mnie i powiedziała żebym wziął coś do pisania bo historia będzie długa. poszedłem więc po laptopa i zacząłem notować każde jej słowo:

"Nazywam się April May, ale i tak wszyscy nazywają mnie "Ona". Mieszkałam w Londynie, razem z moją młodszą siostrą Vicky i rodzicami. Tata był naukowcem, mama zaś po prostu dobrym człowiekiem. Porzuciła karierę aktorki we Francji i wyjechała z tatą do Angli aby mógł kontynuować swoje badania. Nikt nie wiedział na czym polegały badania taty. Sidział całe dnie w piwnicy którą nazywał "labolatorium". Siostra i ja widywałyśmy go tylko na świątecznych obiadach. Po dzielnicy krązyły słuchy, że był kobieciarzem ale mama nie chciała w to wierzyć. Zabardzo go kochała. Pewnego dnia z okolicy zaczeli znikać ludzie. Głównie małe dziewczynki w wieku ok 6-7 lat. Po kilku miesiącach okazało się że to mój tata porywał je, gwałcił, poddawał eksperymentom a na końcu zabijał i mroził w wielkiej lodówce. To ja to odkryłam kiedy chciałam żeby tata pomógł mi z zadaniem domowym z chemii. Nie było wtedy mamy w domu i zdecydowałam się zejść do piwnicy i poprosić o pomoc jego. Drzwi były uchylone więc weszłam do środka. Zobaczyłam wtedy jak gwałci moją młodszą siostrę. To było straszne. Zaczęłam krzyczeć a Vicky płakała. Tata żeby ją uciszyć wziął nóż i wepchnął jej do gardła a potem wrzucił martwe ciało do lodówki, z której wypadło kilka zamrożonych kończyn. Potem zaczął zbliżać się do mnie. Strach sparaliżował mnie tak że nie mogłam się ruszyć. Potem do piwnicy weszła z impetem mama. Wszystko działo się tak szybko. Zaczęła się szarpać z tatą w mojej obronie. Ten jednak szybkim ruchem wbił mamie nóż w brzuch. Pół żywa udadła przede mną stękając i zwijając się z bólu. Wtedy tata tak samo jak Vicky wbił jej nóż do gardła i krew wypłynęła jej z buzi. Wtedy płacz zamienił się w nienawiść. Coś w środku kazało mi chwycić okrwawiony nóż z jej gardła i zabić sukinsyna. I tak zrobiłam." 

Nie musiała dokańczać, czemu zmieniła się w potwora. Myślę że każdy z was tez zrozumiał to niedopowiedzenie tak jak i ja. Kiedy skońcyła opowiadać, wstała i podeszła do okna. Rzuciła mi ostatnie pożegnalne spojrzenie, a w jej pięknych zielonych oczach, widać było łzy. 

Potem wyskoczyła przez okno a ja zostałem sam z laptopem na kolachach i martwym ciałem Edgara obok.

Od tamtego czasu nigdy jej nie widziałem, oprócz snów oczywiście. Śledziłem wiadomości o dziwnych zabójstwach i przeczesywałem internet szukając czy może ktoś jeszcze przeżył atak "Onej". Zamieszczam tą historię, bo może ktoś też ma takie przeżycia. Jeśli tak, to niech wie, że nie jest sam ;) 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki