FANDOM

W 1998r. pojawiło się piekielne dziecko. W jego sercu wrzało wszystko co grzeszne. Pierwszy atak ujawnił się 6 miesiąca, 6 dnia, po godzinie 6:00. Wtedy ukazała mu się pewna dziewczynka w ciemnej, rozciągniętej bluzce. Oczywiście piekielne dziecięcie było pedofilem, więc skorzystał z okazji. Podszedł do niej i zapytał się, gdzie jej rodzice i czemu stoi sama. Po czym złapał ją za ramię i powiedział, że nie może tu tak stać, bo strasznie pada deszcz, więc zaproponował jej, by poszła do jego domu. Dziewczynka nie odmówiła i poszła za nim. Wchodzili już do domu, chatę miał niemałą, pomyślał "Sąsiedzi nie przeszkodzą".

- Chodź, zrobię ci kakao - mówił z fałszywym uśmieszkiem.

Pomyślał: "Koniec tych podchodów, wchodzi główne danie." Zaszedł ją od tyłu i mocno chwycił za ramię, lecz dziecko wygięło jego palec, a on runął na ziemię całym swoim ciężarem. Nie mógł w to uwierzyć, patrzył na własną rękę jak dureń.

- Jak się z tym czujesz..? - zapytała go, przez jej struny głosowe przemawiały wszystkie diabły.

Jej oczy płonęły niczym ogień w kominku.

- To nie jest zwykłe dziecko - mężczyzna ze strachu opróżnił pęcherz w spodnie.

Kiedy łamała mu nogi, patrzył w jej czerwone oczy. Nawet chciał się bronić, wyciągnął krótki kastet, lecz ona zgniotła mu pięść na miazgę.

Nagle ciało dziewczynki weszło w stan dziwnej metamorfozy, niezapowiedzianie światło zgasło i księżyc lekko oświetlał pokój spod zasłon. Coś spadło na podłogę, coś przewracało krzesła i nie potrafiło przestać. Nagle... CISZA... Słyszał tylko swój oddech i tykanie przedwojennego zegara. Zaczął grzebać w kieszeniach zdrową ręką, w końcu znalazł i odpalił ozdabianą zapalniczkę i ujrzał oświetloną strzygę. Obwąchała go całego siadając na jego klatce, otworzyła paszczę i zatopiła zęby w jego czaszce. To było okropne. Policja, zamiast worka na zwłoki, przyniosła zmiotkę. Nikt nie wiedział, kto to uczynił, i chyba się nie dowie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki