FANDOM

Jakiś czas temu pojechałem w odwiedziny do mojej babci, która mieszka na wsi. Za jej domem jest potok, a za nim pola na wzgórzach. Z faktu, że byłem w dość kiepskim nastroju, postanowiłem przejść się w samotności. Już nie raz wybierałem się za potok, więc znałem tamte tereny jak własną kieszeń. Po krótkim marszu w górę ujrzałem coś dziwnego. Było skulone, jakby nad czymś i rozglądało się na boki.

Nie przyjrzałem się dobrze, bo w pierwszej chwili pomyślałem, że to może być właściciel jakiegoś z okolicznych pól i że może mnie ochrzanić za pałętanie się po jego ziemi. Dopiero jak zawróciłem i odszedłem kawałek zdałem sobie sprawę, że ta postać nie wyglądała zbyt ludzko. Wytężyłem umysł i spróbowałem przypomnieć sobie jego zarysy. Uświadomiłem sobie, że wyglądał trochę jak typowy wilkołak (choć na pewno nim nie był). Chciałem tam wrócić i zrobić zdjęcie aby mieć jakieś dowody i aby jeszcze raz się przypatrzeć, ale okazało się, że bateria w moim telefonie prawie padła i nie będę mógł zrobić zdjęcia (Samsung Galaxy Ace nie może robić zdjęć z prawie rozładowaną baterią).

Stwierdziłem, że bez zdjęcia i tak nie będę miał żadnych dowodów, więc wróciłem do domu babci.

Nie wiem, czy to co widziałem na tamtym polu to był człowiek, czy jakaś kreatura. Możesz uważać, że koloryzuję i nie zaprzeczę, jest to możliwe. Ale jedno wiem: COŚ widziałem i w 75% nie był to człowiek i mało prawdopodobne, aby było to zwierzę...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki