FANDOM

Jesteś świetnym kolegą. Zmotywowałeś mnie do tego. Byłeś tam ze mną kiedy oni mnie oceniali, krytykowali mnie, dokuczali mi. Ty byłeś moją motywacją do przezwyciężenia ich. Ty byłeś moją motywacją do zemszczenia się.

Zawsze mnie przezywali w najobrzydliwszy sposób. Przez nich nie miałem żadnych przyjaciół. Oprócz ciebie. Ty zawsze stałeś po mojej stronie. Nigdy nie opuszczałeś mojej strony. Zwłaszcza teraz, kiedy już wiesz, co im zrobiłem.

Zasłużyli sobie na to. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby po prostu się ze mną nie przyjaźnili. Ale nie musieli niszczyć mi życia! Dałem im dokładnie to, na co zasługiwali! Chociaż ty byłeś inny. Nie ma mowy, żebym zrobił ci to, co zrobiłem. Przynajmniej, dopóki mnie nie zdradzisz.

Wiedziałeś, że byłem problematycznym dzieckiem. Pomimo tego, ty dalej stałeś po mojej stronie, nawet w mojej najczarniejszej godzinie, widziałeś co zrobiłem. Chociaż niezbyt wspomagałeś mój pomysł, starałem się ciebie przekonać, że to najlepsze wyjście. Stałeś wiernie po mojej stronie.

Nawet wtedy, kiedy byłem cały we krwi tych, którzy mnie krytykowali, przezywali i nienawidzili mnie. Zawsze byłeś wspaniałym kumplem.

Napisane i zamieszczone przez Luna Lovinci na angielskiej wersji Creepypasta Wiki; tłumaczenie: FRoST dla Creepypasta Wiki Polska

Więcej z Fandomu

Losowa wiki