FANDOM

Pewnego razu na rogu jakiejś ulicy siedziało zapłakane dziecko, więc podszedłem, nie chciałem być obojętny. Był to chłopiec, który miał około 13-14 lat. Spytałem go o co chodzi i dlaczego płacze, a on popatrzył na mnie i odparł, że coś mi opowie i po głębokim wdechu zaczął opowiadać:

Wczoraj, proszę Pana, przeżyłem coś czego chyba przeżyć nie powinienem (zdziwiło mnie to, że opowiada on to z wielkim spokojem i opanowaniem). Mianowicie, równo o 12:10 wyszedłem z kolegami pograć w piłkę nożną, lecz po dwóch godzinach znudziła nam się gra i poszliśmy do mojego domu zostawić rzeczy, w których graliśmy i poszliśmy pochodzić po mieście, a że jest to zima to szybko się ściemniło. O godzinie 19:00 wszyscy chcieliśmy już iść do domu, lecz podszedł do nas jakiś pan, wyglądał na jakieś 50 lat, ale mniejsza, no i on podszedł, i spytał się czy pomożemy mu wnieść bagaże, bo właśnie się tu wprowadził, i że za pomoc dostaniemy po 10zł na osobę. Wzięliśmy każdy po torbie (było nas trzech łącznie ze mną) i poszliśmy za panem do jego domu. Gdy przekraczaliśmy próg spojrzałem na numer mieszkania i było to mieszkanie "9D".
Plik:Z5722913Q.jpg
Weszliśmy do mieszkania i pan powiedział, żebyśmy bagaże zostawili w salonie i na niego poczekali. Po 2-3 minutach wszedł do pokoju i powiedział, że jest rzeźnikiem i dawno już nie "ciachał" mięsa i zza paska od spodni wyjął bardzo długi i ostry nóż i wbił go w mojego kolegę, zaczął zadawać kolejne ciosy z uśmiechem na twarzy. Gdy mój drugi kolega chciał uciec, rzeźnik wbił mu nóż w gardło, kumpel upadł i nawet nie drgnął. Ja stchórzyłem i stałem jak słup i nagle coś mnie "uderzyło" w twarz. Okazało się, że to "kawałki" moich rozprutych kolegów i to ten rzeźnik mnie nimi rzuca. Nagle rzeźnik rzucił we mnie nożem myśląc, że trafił zaczął wyjadać wnętrzności jednego z moich kolegów, lecz ja się uchyliłem i wybiegłem z mieszkania, a rzeźnik stanął w progu drzwi wejściowych do mieszkania krzycząc, że jeszcze mnie dorwie i wtedy wbił sobie nóż w gardło i upadł. Dzisiaj rano przyszła do mnie policja pytając, czy wiem co się stało z moimi kolegami (czy wiem dlaczego nie wrócili na noc do domu) odparłem: O dziewiętnastej rozeszliśmy się do domów...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki