FANDOM

Wiesz, kim jestem? Nie, oczywiście, że nie. Ale to nie zmienia faktu, że to ja wiem, kim ty jesteś. Moje imię to Psychoza. Nie, to nie jest nick, ani "coś w tym stylu". Myślisz, że to bzdura. Że to bzdury, ale to nieprawda. Opowiem Ci teraz moją historię.

Kiedy miałam 12 lat, po raz pierwszy doświadczyłam przemocy ze strony rówieśników. Jednak najbardziej bolało i nadal boli mnie to, że Ci oprawcy byli kiedyś moimi przyjaciółmi. Izzy i Mike z Millie byli cudowni. Do czasu, oczywiściie. Mike od początku chciał "czegoś więcej". A było to tak:

Kiedy pewnego, słonecznego dnia wracałam szkoły, to okazało się, że Millie kocha się w Mike'u. On natomiast wolał mnie. Moja przyjaciółka, także się nim zainteresowała. W dodatku była ona chora psychicznie i w akcie zazdrości uderzyła mnie żelazkiem swojej mamy. Potem przyłożyła mi pistolet do skroni i powiedziała mi: "Giń!". Lecz ja szybko zareagowałam i kopnęłam tę małą sukę w twarz. Jednak to nie wystarczyło. Ona po prostu podniosła się i walnęła mnie swoją pięścią w twarz, krzycząc: "Giń! Giń do jasnej cholery, ty głupia dziwko!!!". Przyznam, że jej się udało trafić mnie w twarz pięścią drugi raz. Ale wtedy... Wtedy coś pękło we mnie. To taka drobna nić, która oddziela rozsądek od szaleństwa. Chciała mi dać po raz kolejny w twarz, ale ją powstrzymałam. Patrzyła mi się prosto w oczy, widząc ogień i płomienie szaleństwa. Próbowała mi uciec, ale ją dogoniłam. W ostatnich chwilach swojego nędznego życia próbowała błagać mnie o litość, ale niestety na próżno.

Pamiętaj więc, nędzny człowieku: To ja, Psychoza, jestem odpowiedzialna za głosy w Twojej głowie. Nie uciekniesz przede mną. Przede mną nie da się uciec! Więc zapamiętaj sobie raz na zawsze: dokonaj wyboru albo... Giń!!!!! Buhahahahahahahahaha!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki