FANDOM

Jest to historia o pewnej dziewczynie. Któregoś dnia, poszła do sklepu kupić sobie puzzle, gdyż uwielbiała je układać. Sprzedawca zaproponował jej "specjalne puzzle", które nazwał tak, ponieważ zostały one przyniosione do sklepu przez jakiegoś starszego człowieka. Nie zastanawiając się długo kupiła owe puzzle, nie były zapakowane w pudełku, tylko włożone w torebkę foliową. Gdy już wróciła, odrobiła pracę domową i zjadła kolację, postanowiła je ułożyć. Nie był to duży obraz, składał się zaledwie ze stu kawałków. Jednak spostrzegła coś dziwnego w tych puzzlach. Na obrazie był... jej pokój! Zaniepokojona szybko rozłożyła obraz na kawałki.

Pomyślała że to jakieś halucynacje, więc ułożyła je na nowo. Na obrazie nadal był jej pokój, lecz tym razem była tam ona, a za oknem widniała ręka trzymająca nóż. Spanikowana szybko rozłożyła puzzle, lecz coś kazało jej na nowo je ułożyć. Za trzecim razem ujrzała tam siebie i mężczyznę z nożem stojący za nią. Tym razem wcale nie zareagowała... była martwa. Krew ciekła strumieniem z jej tętnicy. W tym samym czasie tajemnicza osoba zebrała puzzle i znikła. Następnego dnia puzzle czekały już na inną osobę, w innym sklepie. Uważaj! Następną osobą możesz być TY!

Autor: Velcos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki