FANDOM

(HISTORIA OPARTA NA FAKTACH)

Wierzysz w Boga? A w życie po śmierci? Jeżeli, wiesz że zawsze jest niebo albo raj, czy coś takiego. I wiesz jak to wygląda, Prawda? Jeżeli nie wiesz zamknij oczy i wyobraź sobie, jakie piękne jest niebo albo raj... Ale jest też zła strona, czyli Piekło. Czy twoja wyobraźnia jest na tyle silna aby móc wybudzić cię ze snu? Moja jest. Przeszedłem to wszystko i opisałem. Pewnie chcesz wiedzieć dlaczego, tak? Czemu opowiadam o jakimś raju? Ja też tego nie wiem.

HistoriaEdytuj

Ciemność... wszędzie na około mnie. Co to jest? To piękne miejsce... czemu jest tak ciemno?

"Jesteś teraz w raju, moje dziecko"
Plik:Raj.jpg

Usłyszałem ten donośny głos, po czym spytałem "Kim jesteś?". Przestraszyłem się.

"Nie musisz się mnie bać, moje dziecko.

Znowu go usłyszałem. Wokół mnie była pustynia, dosłownie pustynia, piasek i piasek wszędzie, przestraszyłem się "Czy to jest raj?" Spytałem.

"Tak, moje dziecko to on, ale..."

Tuż przed powiedzeniem następnego słowa coś pojawiło się za moimi plecami. Był to mężczyzna dotykający mnie w plecy. Przestraszył mnie, co sprawiło że się odwróciłem. Powiedział "Wiem co myślisz, jesteśmy w raju, nie jest on piękny tak jak każdy myśli."

Powiedział z utrapionym głosem, "Widzisz moje dziecko, to ja stworzyłem raj. Piekło i Ziemia to tylko eksperymenty, sam dobrze o tym wiesz że eksperymenty nie zawsze wypalają. Raj to mój nieudany eksperyment, chciałem stworzyć miejsce gdzie wszyscy byli by szczęśliwi, nie musieli by nawet chodzić i mi się to nie udało."

Zobaczyłem jego oczy, pełne łez on mówił prawdę powiedział "Chciałem stworzyć miejsce które może też być rajem. Byłby on sekretem, awpuszczałbym tylko osoby których zegar się skończył."

Obudziłem się, to był najpiękniejszy sen. Następnego dnia zobaczyłem siebie nad łóżkiem.

Zdałem sobie sprawę że umarłem.  

______________________________________                                                                                                                  

Tłumaczenie - TheEngPL

Więcej z Fandomu

Losowa wiki