FANDOM

Plik:SCP-173.jpg

Identyfikator: SCP-173

Klasa obiektu: Euclid

Specjalne Czynności Przechowawcze Edytuj

SCP-173 musi zawsze być trzymany w zamkniętym pomieszczeniu wykonanym z ████████. Wchodzić do tego pomieszczeniu mogą jedynie co najmniej trzyosobowe grupy. Personel musi zamknąć za sobą drzwi na klucz. Zawsze dwie osoby muszą utrzymywać z SCP-173 kontakt wzrokowy aż do momentu opuszczenia pomieszczenia przez cały personel. Potem należy zamknąć drzwi na klucz.

Opis Edytuj

Obiekt przeniesiony do kompleksu 19 w 1993 roku. Jego pochodzenie jest dotychczas nieznane. Jest zbudowany z betonu i prętów zbrojeniowych i pomalowany farbą w sprayu marki Krylon. SCP-173 jest żywy i ekstremalnie niebezpieczny. Obiekt nie może się poruszać, kiedy ktoś na niego patrzy. Linia wzroku nie może być przecięta przez nic innego niż SCP-173. Członkowie personelu wpuszczani do pojemnika zawierającego SCP-173 są instruowani, by zgłaszać, zanim mrugną. Ataki obiektu mają na celu skręcenie ofierze karku przy podstawie czaszki lub uduszenie jej. W przypadku ataku personel musi zastosować procedury takie jak w przypadku obiektów o 4 Klasie zagrożenia.

Personel raportował odgłosy skrobania kamienia dochodzące z pojemnika, kiedy żadnego człowieka nie było w środku. Zostały one uznane za normalne i ich brak lub jakakolwiek zmiana powinny być zgłoszone do aktualnie przebywającego na służbie przełożonego.

Czerwonobrązowa substancja wypełniająca dno pojemnika jest mieszaniną odchodów i krwi. Jej pochodzenie nie jest znane. Pojemnik musi być więc czyszczony co dwa tygodnie.

Secure, Contain, Protect
Napisany poniżej artykuł dotyczy fundacji SCP. Jeśli chcesz odwiedzić polską wiki na temat fundacji SCP, kliknij.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki