FANDOM

Uwaga: Jest to kontynuacja/wersja alternatywna creepypasty pt. 'Le Fuckie'. 

Informacje o postaciEdytuj

Opis: Le Fuckie jest najprawdopodobniej 23 letnim mężczyzną, który został wydalony z wojska tuż po tym, gdy dowiedziano się o jego obsesji do zabijania (którą posiadł na jednej z wojskowych misji). Za miejsce swego bytu i nikczemnych działań obrał sobie leśne tereny w Polsce. Ma dwie wersje własnego imienia. Ta druga to Mr. Otaku (Otaku w skrócie).

Umiejętności: Były wojskowy o swoich nadprzyrodzonych siłach dowiedział się napadając na jedną ze swoich pierwszych ofiar. Jest bardzo silny (potrafi unieść do 1 tony ciężaru) oraz inteligentny. Ze wszystkich 'makaronów' wyróżnia go szybkość. Potrafi rozwinąć prędkość do 480 km/h. Umie przewidzieć atak bądź próbę obrony swojej ofiary, tym samym zabić ją jej własną bronią. Jedną z jego umiejętności jest też czytanie w myślach i telepatyczne 'słanie' wiadomości (co oznacza tyle, że ofiara zdolna jest słyszeć jego głos w swoich własnych myślach).  

Czas i miejsce bytu: Zazwyczaj bywa w lasach, dosyć zaciemnionych. Istnieje więc ryzyko ataku w "biały dzień". Ukrywa się również w trochę wyciętych lasach, lecz nocą, gdyż wtedy jest zakamuflowany. Atakuje też opuszczone miejsca, takie jak stare szkoły bądź budynki, w których zabijane były ofiary II Wojny Światowej. 

Sposoby ucieczki: Pewnie po przeczytaniu umiejętności sądzicie, że przed nim nie da się uciec. Praktycznie nie da się, lecz są sposoby, by go uniknąć lub w razie ataku uciec. Po pierwsze musisz zawsze nosić ze sobą biblię. Ponoć Pismo Święte to niezwykle ciężka rzecz do rzucenia potworom w głowę. Po drugie; unikaj miejsc jego występowania. To najprostszy sposób; jeśli nie ma Cię tam, gdzie grasuje Le Fuckie, to masz największe szanse, że Cię nie zaatakuje. Jeżeli jednak jesteś miłośnikiem przyrody i nie umiesz zrezygnować z wizyt w lesie, to masz mały problem. Po trzecie; zawsze miej przy sobie telefon. Wystarczy, że wybijesz numer 997 lub 112, a L.F. natychmiast zwieje z miejsca, w którym Cię napadł. Nie życzy sobie żadnej policji. Po czwarte; trzymaj "sztamę" z kimś silnym. Jeśli monstrum Cię zaatakuje, a przy tobie będzie ktoś silny, to masz 50% szans na to, że przeżyjesz. I po piąte; zawsze, ale to zawsze miej przy sobie coś związanego z religią chrześcijańską. Le Fuckie nawet nie śmie się zbliżyć do osoby, która w torebce nosi milion krzyży. Woli osoby osamotnione, typu 'I wanna DIE'.

PastaEdytuj

- To jest po prostu chore! - wykrzyknęła Jane The Killer - Wszyscy nienawidzą mnie za to, że próbuję chronić ludzi przed nim. - powiedziała, wskazując na zdjęcie Jeffa. 

- Kto powiedział, że każdy musi cię nienawidzić? Też mam swoje kompleksy. Niektórzy nawet nie wiedzą o moim istnieniu. - rzekł Le Fuckie. 

- Skąd ty się w ogóle wziąłeś?! Jakim cudem jesteś teraz tu, z nami? - spytała go Jane. 

- Skąd się wziąłem? To było około dwóch lat temu. - zaczął opowiadać Otaku. - Wstąpiłem do wojska. Zawsze chciałem być w wojsku, to było moje jedyne marzenie od czasów, gdy byłem jeszcze dzieckiem. Pomyślnie przeszedłem wszystkie treningi jakie tam były. Generał był ze mnie dumny. Przyszedł czas na to, iż miałem wykonać swoją pierwszą misję razem z kolegami z wyższych rang. Przygotowywaliśmy się do misji, między innymi strzelaliśmy do celu. Pod ekscytowywało mnie to, lubiłem strzelać. Nie mogłem się doczekać, aż strzelę komuś headshota. W końcu pojawili się pierwsi wrogowie, do których musiałem strzelać. Strzeliłem. Nie spodziewałem się tego, ale bez celowania był to headshot. W tamtym momencie poczułem, że zabijanie mnie jakoś bawi, cieszy, raduje. Zacząłem więc strzelać w kolejnych wrogów, póki ci nie padli martwi na podłogę. Nie było mi z tym dobrze, bo nie miałem już kogo zabijać. Pierwsze znaki obsesji objawiły się w noc po naszym zwycięstwie, gdy dyskretnie popełniłem bratobójstwo. 

- Bratobójstwo? - nie rozumiała Jane. 

- To coś takiego, że jeden z członków drużyny zabija innego członka swojej własnej drużyny. - ciągnął dalej Le Fuckie - Zaś rano wszyscy opłakiwali śmierć jednego z nas. Nadal nie wiedzieli kto i kiedy dokonał bratobójstwa. Sam wiedziałem, że byłem to ja. Kolejny dzień spędziłem tak samo, zabijając wrogów. Tym razem obsesja zniszczyła mi psychikę. Myślałem wyłącznie o zabijaniu, co objawiło się kolejnej nocy po zwycięstwie. Tym razem zabiłem prawie wszystkich członków drużyny. Ostatniego, którego nie zabiłem, wypatroszyłem żywcem. Zostałem wydalony na podstawie zwariowania psychicznego. Postanowiłem być creepypastą! Przeczytałem pare z nich i uznałem, że z moją nieźle już zniszczoną psychiką idealnie nadaję się na jednego z was. Zapuściłem trochę włosy, dokładnie tak jak teraz. Tyle, że nie wyglądałem za bardzo na pastę w czarnych włosach, białej podkoszulce, podartych jeansach i jakichś trampkach. Postanowiłem, że ubiorę mój czarny, skórzany płaszcz. No i co dalej? To, że byłem ubrany na czarno wcale nie wyglądało jak creepypasta. Ubrałem kaptur na głowę i poszedłem do miasta. Kupiłem sobie dosyć mroczne, fajnie wyglądające okulary, które ozdabiały kolce. Ubrałem je, poczekałem do zmierzchu i ruszyłem do lasu. Byłem tam kompletnie samotny, dopóki nie zauważyłem jakiejś osoby. To był człowiek. Moja obsesja powróciła. Moje usta nieodwracalnie przeobraziły się w uśmiech, a zęby stały się ostre niczym brzytwa. Pobiegłem za nim. Niestety on też zaczął biec. Przyśpieszyłem. I tu zobaczyłem, że jestem szybszy niż powinienem. Biegłem za szybko! Mój kaptur aż spadł mi z głowy. Koniec końców dorwałem go i zadźgałem. Krew prysnęła na moją głowę i zabarwiła mi włosy na różowo. Poczułem się głodny, więc rozciąłem jego brzuch i zjadłem jego narządy. 

- Fu! - krzyknęła Jane. 

- Wiem! - odrzekł - Jestem kur** kanibalem! Eh, potem odwróciłem się do tyłu. Tam była kolejna ofiara, która mieszkała w lesie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki