FANDOM

Od nie dawna zacząłem szukać jakiegoś dobrego telefonu z androidem. Dlatego że stara Nokia zawiodła. Szukałem i nic nie znalazłem. Chciałem dobry telefon i zarazem tani (szukałem używek). Jednak wszystko było cholernie drogie, a ja nie chciałem jakiejś chińszczyzny. Gdy szedłem ulicą (była jakaś 4.42), znalazłem koło kosza jakiś telefon. Nie było na nim żadnego logo.

Prawdopodobnie telefon był z androidem bo miał trzy przyciski, home, back i menu. Wróciłem do domu i go włączyłem. Gdy się włączył musiałem go odblokować. Żałuję że to zrobiłem, moim oczom ukazała się twarz. Była cała zakrwawiona i pocięta. Przetarłem oczy i tapeta się zmieniła. Na jezioro. Pomyślałem ze coś mi się przewidziało. Trochę surfowałem po necie i poszedłem spać. O godzinie 1:00 w nocy telefon zaczął dzwonić. Gdy odebrałem myślałem ze bębenki mi pękną. Coś się tak darło że chyba cały blok obudziłem. Rzuciłem telefon w kąt.

Rano się obudziłem, ubrałem się, zjadłem śniadanie i zaparzyłem kawę. Podniosłem telefon i był SMS. W nim były jakieś dziwne znaki. Wpisałem to w google. Znaczyło to krzyk. Wkurzyłem się i wyrzuciłem go przez okno. Z telefonu wydobywały się te same krzyki co tej nocy. Postanowiłem że już nigdy nie tknę smartfonów. Na allegro kupiłem jakąś starą nokie. Może i nie miała jakichś bajerów, ale dało radę dzwonić i pisać SMSy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki