FANDOM

Plik:Spalony dom.jpg
Pewnego dnia spalił się dom, naprzeciwko mojego. Straże i nic poza tym. To była gdzieś tak 08:35, gdy to widziałem. W szkole wciąż myślę, i myślę. W domu też. Często przechodziłem koło tego domu - z coraz większym strachem. Wieczorem wracałem od kolegi. To co ujrzałem to prawda! Zamarłem. Stał tam duch, gapił się na mnie bez końca, a ja na niego. Zjawa wychylała się zza okna. Była cała we krwi, tkanina sprawiała wygląd spalonej. Najgorsza była jej twarz. Puste oczodoły przeszywały mnie na wylot. Była łysa, sprawiała wrażenie chorej na raka. Ale ja wiem, że to pożar wypalił jej włosy. Przygwoździła mnie w miejscu swoim wzrokiem. Chciałem krzyczeć, ale coś mnie zmuszało do pozostania cicho. Wreszcie udało mi się obrócić i uciec jak najszybciej do domu.

Wiedząc, że jak w grach np. : "Slender:The Arrival" stwór prześladuje cię cały czas, zostało mi tylko jedno - zamknąć się na klucz i przeczekać. Na następny dzień, jak spałem, przyśnił mi się dziwny sen. Ja z jakąś szajką weszliśmy do tego domu. Nagle przed nami, stanął duch i wziął jednego z naszych w swoje szpony. Z przestrachem zauważyłem ,że w portrecie, który zasłaniał drzwi, z oczu wylała się krew jak. Strach był nie do wytrzymania. Czułem się, jakby sprawiał ból. Gdy się obudziłem poczułem ukłucie i poszedłem spać z powrotem. Wtedy cały dom był na biało odpicowany. Ale coś było nie tak. Gdy się obróciliśmy zamarłem. Stał tam duch, ten sam co wam mówiłem. Mówił że przyjdzie po mnie.

Kolega kiedy u mnie nocował powiedział że widział coś białego w oknie. Zamarłem. Patrzę na zegarek. 03:15. Starając się o tym nie myśleć, siedziałem przed telewizorem przez trzy godziny. Ten duch mnie dalej śledzi. Nie wytrzymam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki