FANDOM

Uwaga!

Ta historia zdarzyła mi się naprawdę, dlatego większości może się wydać mało straszna. Nie chciałam jej ubarwiać dlatego, że nie lubię oszukiwać ludzi.

Tego dnia nie wydarzyło się nic szczególnego. To był dzień jak co dzień. Nie znałam wtedy jeszcze Creepypasty, ani raczej nie interesowałam się zjawiskami paranormalnymi. Nie było więc powodów, dlaczego to miałoby się wydarzyć.

Kiedy nastał wieczór, zrobiłam się śpiąca i poszłam spać. Przed zaśnięciem również nie myślałam o niczym strasznym.

Często tak miewam, że budzę się w środku nocy. Tym razem również tak było. Nie pamiętam, dlaczego się obudziłam: po prostu się obudziłam i już. Nie byłam niczym przestraszona, więc raczej żaden koszmar mi się nie śnił. Wystraszyłam się dopiero wtedy, kiedy otworzyłam oczy.

Ktoś stał nad moim łóżkiem.

Nie był to nikt z mojej rodziny, tego byłam pewna, mimo że w ciemności nie mogłam dostrzec twarzy. Wiedziałam tylko, że to kobieta. Nie chciała (chyba) mi nic zrobić, po prostu stała i wydawała się patrzeć na mnie.

Byłam okropnie przerażona. Strach wypełniał każdą część mojego ciała. Serce waliło mi jak młotem. Z całej siły zacisnęłam powieki, wmawiając sobie, że to tylko sen. Nie otwierałam oczu ponownie. Udało mi się zasnąć.

Kiedy się obudziłam, wszystko wydawało się być normalne, poza jednym: strachem wypełniającym mnie do dziś. Nadal kiedy budzę się w nocy, nigdy nie otwieram oczu. Często boję się nawet odwrócić. Bo nigdy nie wiem, czy czasem znowu jej nie spotkam.

Jak już wspomniałam, jest to moja, prawdziwa historia. Jeśli nie wierzysz: trudno.

Przepraszam za mało szczegółów: wydarzyło się to kilka lat temu więc mam prawo nie pamiętać.

GhostlyFan (dyskusja) 17:23, kwi 19, 2014 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki