FANDOM

To  był dzień jak co dzień, a przynajmniej taki wydawał się na początku. Wstałem, ubrałem się, zszedłem na dół.

Rodzice wydawali się nieobecni, a siostra była strasznie dziwna.

- No nic - pomyślałem. Poszedłem do szkoły, gdy szedłem, na ulicy nie było żywej duszy.

Kiedy stałem przed drzwiami budynku, zobaczyłem jakąś szarą postać z nożem w ręce, powoli szła do mnie. Wbiegłem do szkoły, ściany były czarne, poplamione krwią. "Co to do cholery jest?!". Usłyszałem głośny i wysoki pisk. Zbiegłem po schodach na dół.

Zobaczyłem dziewczynę leżącą w kałuży krwi z wydłubanymi oczami.

Spojrzałem w stronę drzwi, wychodził tam "On". Schowałem się za ścianą. Powoli odwracał się w moją stronę. Schowałem się za drugą ścianą. Na szczęście nie zauważył mnie. "Przecież wczoraj było normalnie! Co się mogło stać?".

Wybiegłem z budynku oszołomiony, pobiegłem do najbliższego domu przy szkole. Pukałem i dzwoniłem przez około 5 minut. Nikt nie otwierał. Wyważyłem drzwi, wbiegłem na górę.

Zobaczyłem ledwo żywego człowieka. Był to mężczyzna w średnim wieku. Powiedział mało przytomnym głosem:

- Idź... idź stąd!

- Co? Dlaczego?

- Bo... bo on cię dopadnie.

- Jaki on? - wtedy mężczyzna położył głowę na ziemi. Sprawdziłem tętno. Nie żyje. Pomyślałem, że On to może być "On". Usłyszałem, że ktoś wchodzi do domu.

Odgłos był coraz bliżej, zobaczyłem "Jego". Był cały upaćkany krwią i trzymał zakrwawiony nóż. Nie broniłem się, nie czułem takiej potrzeby. Dźgnął mnie kilka razy. Straciłem przytomność. Obudziłem się. Dookoła było bardzo jasno i biało. Myślałem, że jestem w Niebie. Tak na prawdę byłem w szpitalu. Nie było ran po nożu tylko wiele,  wiele siniaków.

Obok mnie stała mama. Powiedziała, że nareszcie się obudziłem. Spytałem co mi się stało.

Odpowiedziała "Nie pamiętasz? Przecież spadłeś ze schodów i straciłeś przytomność.". Coś jej nie wierzę...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki