FANDOM

Całkiem niedawno była sobie dziewczynka. Miała niewiele lat. Matka mówiła jej, że nie ma sensu chodzić do szkoły, ponieważ nie zostało jej wiele czasu. Była chora na raka, o czym świadczył brak włosów na jej głowie. Jednakże lekarze nigdy tego naprawdę nie potwierdzili. Kiedyś miała piękne, złociste loki, które sięgały jej do pasa. Ale z nocy na noc traciła coraz więcej włosów. Choroba był dziedziczna, ponieważ matka urodziła się łysa i miała małe szanse na przeżycie. Szczęście się do niej uśmiechnęło i wygrała walkę z chorobą. Jednak dziewczynka nie miała takiego szczęścia. W końcu zmarła. W szpitalu za przyczynę uznano krwawienie wewnętrzne. Matka jednak nie chciała w to wierzyć. 

...

Na pogrzebie pojawiła się w czarnej sukni i w pięknych, złotych włosach. Padał deszcz. Czarne postacie patrzyły się na nagrobek dziewczynki. Na twarzy matki pojawił przenikliwy uśmiech. Dotknęła delikatnie swoich długich, kręconych włosów. Odwróciła się i szepnęła:

- Teraz należą do mnie. 

Okazało się, że jej córeczka przez cały czas była zdrowa. Matka miała problemy psychiczne i co noc wyrywała jej włosy. W efekcie dziewczynka umarła, by jej mamusia mogła zadowolić się nową peruką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki