FANDOM

Od dawna ją obserwowałem. Była ona niezwykła, miała w sobie coś co sprawiło, ze nie mogłem wybić sobie jej z głowy. Jej oczy, jej włosy, jej policzki, jej usta, wszystko! Dosłownie wszystko w niej wprawiało mnie w zachwyt. Nie wyróżniała się z tłumu, miała przeciętną urodę... Ale dla mnie była ona najpiękniejsza istotą na całej kuli ziemskiej! Nie! W całej galaktyce!

Pragnąłem z nią rozmawiać, dotykać ją, patrzeć jej prosto w oczy... Ale ona mnie nie zauważała, dlatego obserwowałem ją z cienia. Ale z dnia na dzień moje pragnienie bycia z nią robiło się coraz większe, napędzane dodatkowo zazdrością powstałą z powodu, iż ona miała wielu znajomych. Inni mogli być blisko niej, a ja nie?! Gdzie tu sprawiedliwość?! Ja który najbardziej jej pragnę...

Ale w końcu udało się, w końcu mogę patrzeć na nią z bliska. Mogę spokojnie ją dotknąć, przytulić, pocałować.

Gdyby miesiąc temu zapytano mnie co w niej najbardziej kocham nie umiałbym odpowiedzieć, ale teraz wiem że najpiękniejsze w niej są jej łzy. Krystaliczne, sprawiające że jej oczy błyszczą bardziej... I najwspanialsze jest to, że widzę je u niej prawie codziennie! Zawsze gdy tylko ona mnie ujrzy, po jej policzkach płyną kolejne kropelki. Gdy tylko otworzę szafę, by po całym męczącym dniu spojrzeć na nią.

Pewnie jest jej nie wygodnie z tymi linami, kneblem i ciasnotą pomieszczenia... Ale tylko dzięki temu w końcu ją mam, nie musząc się z nikim dzielić. W końcu była moja i tylko moja, a ja czułem się szczęśliwy.

Autor: Kubiana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki