FANDOM

Ten... Fenomen Slendermana rozprzestrzenia się po całym świecie, prawda? To tylko miejska legenda. Slenderman nie istnieje... prawda? Zawsze to była tylko moja wyobraźnia, ale mogę zobaczyć Slendermana... nie cały czas, tylko na tle niebieskiego księżyca. Zobaczyłem go, gdy byłem na spacerze z psem. Nie robił nic, ale po prostu... patrzył... jakby miał oczy, jakby mnie podziwiał... kolejny raz widziałem go, gdy byłem chory i szedłem na górę po schodach do swojego pokoju. Był tam Slenderman, a gdy mrugnąłem, nagle zniknął. Postanowiłem narysować Slendermana na komputerze, i dać ten obrazek mojemu terapeucie. Powiedział mi, że widzę rzeczy, to normalne.

- Oczywiście, ale mój pies był prawdziwy. Była zimna noc, a ja wciąż tam stałem i patrzyłem na niego.

Pewnej nocy wziąłem latarkę i poszedłem do lasu. Wziąłem mojego Rottweilera o imieniu Joy, który patrzył mi w oczy z oddaniem. Idąc, nagle zauważyłem coś lepkiego na ziemi. Przyświeciłem latarką, lecz to była tylko kałuża błota. Westchnąłem i szedłem dalej. Usłyszałem huk w lesie - było to tylko krakanie grupki kruków. Zbadałem to, nagle usłyszałem ryk za sobą. Szybko się odwróciłem- to był niedźwiedź. Miał żółte zęby i zionął na mnie swoim zjełczałym oddechem. Joy chciał go zaatakować, ale niedźwiedź powalił Rottweilera na ziemię. Zmroziło mnie, gdy zobaczyłem, że bestia chce rozerwać Joy'a. Pies czuł rozdzierający ból. Moje oczy przyzwyczaiły się do ciemności, latarka upadła mi na ziemię, niedźwiedź jadł mięso z mojego psa. Szybko otrząsnąłem się z transu, i zacząłem biec do domu tą samą drogą. Zdałem sobie sprawę, że niedźwiedź mnie śledzi. Jego zjełczały oddech i ostre pazury dorwały mnie i rzuciły mną o ziemię. Wbił je w moje plecy, gdy nagle usłyszałem głośny dźwięk.

Chwyciło mnie coś śliskiego, a kiedy na mnie spojrzało... to był... nie, tylko nie to... Slenderman. Zaatakował niedźwiedzia i rozerwał go - nie było to makabryczne, po prostu go zabił. Potem Slenderman znokautował mnie uderzeniem swoich krawych macek. Obudziłem się w mojej sypialni, okropnie zdenerwowany. Czy Slenderman... URATOWAŁ mnie? Tak, on to zrobił! Jak tutaj wróciłem? Przywitała mnie moja siostra, zaczęliśmy rozmawiać. Ulżyło mi, lecz nagle zauważyłem karteczkę na jej plecach.

Zerwałem ją i przeczytałem: "JeSteś Moim PieRwSzym pRzyJaCielem".

Tłumaczenie:

<span style="color:#00f' text-shadow: 0 0 0.2em #00f>Marta the Writer

Więcej z Fandomu

Losowa wiki