FANDOM

Delikatnie otwieram drżące powieki. Ku mojemu wzrokowi ukazała się rzeźba. Miała dziwny, tajemniczy i nieokreślony kształt. Po chwili obserwacji na dzieło sztuki poczułem oddech na swoim... już mokrym od zimnego potu karku. Nie mogę się odwrócić... nie mogę już uciec. Zza swoich pleców usłyszałem głos. Znałem ten głos na tyle dobrze, że potrafiłbym go sam odtworzyć... Co ja plece nie potrzebnie... toż, to był mój  głos. Nie pewnie odwróciłem się w stronę źródła dźwięku. Widziałem siebie, ale nie do końca. Jego ciało było okryte rzeźnickim fartuchem. W jednej ręce trzymał wielki, a zarazem ostry nóż. Zaś w drugiej ręce znajdowało się małe, bijące jeszcze serce. Ze słoną wodą w oczach i gniewnym wyrazem twarzy rzekł: Jeśli nie odbierzesz życia komuś... Będziesz pierwszy w kolejce obłudy - po tej wypowiedzi drugi ja wbił nóż w swoją klatkę piersiową. Krótko po tym czynie dodał - Widzisz? Czy to było takie trudne? Khe, khe - padł na ziemię, wykrwawiając się na podłogę. Nie rozumiałem jego słów dopóty nie spojrzałem na swoją brudną od krwi rękę. Miałem nóż, którym to ów drugi ja wbił  prosto w swoje mroczne serce. Ja zabiłem? Czy to ja właśnie odebrałem samemu sobie życie? Co się tu dzieje? Nie! Koniec! Nie zrobiłem tego! To chciałem w głębi sobie powtarzać. Nie oszukasz mnie umyśle. To ja mam nad tobą kontrolę... Nie ty nade mną!!!

chyba, że jesteśmy zależni tylko od umysłu...

   Musicie sami sobie pomóc... Przecież ja już utknąłem. Nie wyjdę z opowiadania zamieszczonego w Interenecie i działał wielkie cuda... ponieważ... by się uwolnić, trzeba mieć wolny wybór, który będzie niezależny nawet od nas samych...Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki