FANDOM

Sam pamiętam, że to wydarzyło się 11 września 2001 roku. Wtedy obudziłem się o 10:30. Zawsze lubiłem rano patrzeć na WTC. Ale wtedy go nie było. Zapytałem mamę czemu nie ma WTC. Mama powiedziała: Przewiń telewizor do 30 min. do tyłu. Myślę: WTF?! o co tu chodzi? Przewinąłem. Co tam ujżałem to prawda!
Plik:Index.jpeg

Tak to wyglądało jak tu na obrazku ---------------------------------------------->

Poczułem się źle i zemdlałem. Obudziłem się dzień po tym zdarzeniu.Po pewnej odsiadce w szpitalu, przechodziłem koło Liberty Street. To co ujżałem to krzyż zamiast WTC stojący w ich miejscu
Plik:06092006.jpg
. Znowu zemdlałem uderzając głową o krzyż. Wtedy miałem sen z przed kilku minut przed atakiem. Byłem w WTC, jako pracownik.Poszłem na niższe piętra i po chwili usłyszałem huk, a przedemną, był rozbity samolot. Myślę: O co w tym śnie chodzi? Obudziłem się i patrzę na date: 11.09.2001r. Lol! Co ja - w czasie podróżowałem? Tam jak zawsze stało WTC, ale jak wyjrzałem to zobaczyłem że jestem w środku WTC. Łóżko zniknęło, cały pokój zniknął, a ja byłem wysoki i przebrany jak pracownik.Popatrzałem na datę w komputerze: 11.09.2001 godź 08:00. Więc już wiem że zginę. Usłyszałem huk i to było poniżej mojego stopnia wytrzymałości.Więc ostatnią osobą był Osama Bin Laden, który śmiał się złowieszczo i wtedy właśnie zemdlałem, tuż przy wybitym oknie WTC.Obudziłem się w szpitalu, ale jako normalny ja.Mama powiedziała że coś mnie cały czas masakrowało poddczas mojej śpiączki która trwała ponad 10 miesięcy.
Plik:World-trade-center-16.jpg
Plik:Wtc.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki