FANDOM

Drodzy przyjaciele.

Chcę Was ostrzec przed nowym kręgiem przestępczym, skierowanym na przyjezdnych. Ten krąg jest bardzo dobrze zorganizowany, dobrze finansowany, posiada wykwalifikowany personel i na daną chwilę jest obecny w większości głównych miast, a ostatnio bardzo aktywny w Nowym Orleanie.

Przestępstwo zaczyna się, kiedy przyjezdni idą do baru się napić na koniec ciężkiego dnia pracy.

Kiedy taka osoba siedzi sama w barze, podchodzą do niej i oferują drinka. Ostatnią rzeczą, jaką pamiętają przyjezdni, zanim obudzą się w łazienkowej wannie, w hotelowym pokoju, zanurzeni w lodzie po szyję jest wypijanie tego drinka. Do ściany przyczepiona jest wiadomość, aby się nie ruszać i zadzwonić po policję. Telefon czeka, gotowy na małym stoliku obok.

Przyjezdni dzwonią na 911, którzy są już zaznajomieni z tą zbrodnią.

Policja instruuje takich ludzi, aby bardzo powoli i ostrożnie sięgnęli za siebie i powiedzieli, czy czują tubę wystającą z pleców. Przyjezdny sprawdza i odpowiada: „tak”, po czym operator policyjny oświadcza, że karetka została wysłana. Ten człowiek już wie, że obydwie nerki nieszczęsnego turysty zostały zabrane.

To nie przekręt, ani opowieść nie z tego świata. To prawda.

Taka akcja jest potwierdzona i udokumentowana. Jeśli podróżujesz, albo ktoś z Twoich bliskich podróżuje, proszę, uważajcie na siebie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki